XXL Nutrition

Clenbuterol kuurtje

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Een kameraad van mij heeft Clentabs gekocht en wil deze gaan slikken om vet te verbranden .
Hij heeft nog nooit Clen genomen .
Wie kan mij eens even een kuurtje hiervoor neerschrijven , en hoe het zit met op en afbouw ?
Wat moet je verder nog in de gaten houden ?

Groeten .

Ligt eraan hoeveel mcg.tabletten hij heeft. Het is belangrijk om eerst te kijken hoe je lichaam erop reageeert. Dus met kleine hoeveelheid beginnen, bijv. 20mcg de eerste dag.
Als je daar veeel last van krijgt moet je een paar dagen stoppen en weer opnieuw beginnen.

Met veel last bedoel ik dat je beroerdt gaat voelen en dat je vreselijke hartkloppingen krijgt en dat je trilt als een gek.
Het is normaal dat je hart sneller gat kloppen en dat je het iets warmer krijgt en dan je een beetje zenuwachtig gevoel krijgt met daarbij horende trillende handen, maar het moet niet te gek worden.

Merk je er helemaal niks van dan kun je de volgende dag 40mcg nemen en daarna ongeveer 80mcg per dag voor 2 weken lang. Dan 2 weken af en dan weer 2 weken op. Probleem met clen. is dat je lichaam er ook snel aan went dus vandaar dat 2 weken verhaal en ook niet te lang ermee doorgaan want dan werkt het niet meer.

Ps. Clen. is niet zo maar iets, het is best een gevaarlijk middeltje, in het ergste geval kun je een hartstilstand krijgen. Nog een nadeel van clen is dat je bloed minder zuurstof op neemt waardoor je zult merken dat je conditie achteruitgaat.

Dus mijn advies is om eerst wat meer info. te werven via internet voordat je hiermee gaat beginnen en naar je lichaam te luisteren want je hebt maar 1 hart.

De gemiddelde dosis is zit rond de 100mcg per dag.

ik heb 320mcg/dag genomen, 2e keer geen last(wel shacken natuurlijk) eerst x overal spontane krampen

• Topic Starter Topic Starter
Ik had gedacht eerst 8 dagen ( 2 dagen 0,75 mg op 2 af , 2 op 2 af ) Zodus dat je kan kijken wat je lichaam doet , of je er tegen kan .
Dan 2 weken wachten en dan beginnen met 2 weken 0,125 mg op , 2 weken af .
Het zijn tabletjes van 0,05 mg van generic .
Wat denken jullie hiervan ?
Of is de dosering te laag ?

Moet je ook constant je lichaamstemperatuur in het oog houden ??

Terug
Naar boven