XXL Nutrition

Clenbuterol

Hmitouch

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal

Ik ben bezig met cutten, en ik wou een duwtje in de rug bij doen. Ik heb vroeger al stack met ephedra gebruikt maar daar kon ik echt niet tegen. Ik ademde heel zwaar, dus het te riskant om mee door te gaan. Ik werd getipt laatst over ene 'Clenbuterol' even wat onderzoek gedaan ben ik erachter gekomen dat het lever vergiftigend is.......

Iemand ervaring met deze supplement?

Clenbuterol hoort in de AAS sectie :). Het is dus niet echt een supplement.

is geen supplement vriend. Heb er weinig verstand van, maar weet wel dat het zeker geen lichter middel is dan ephedra!!

clen is AAS idd

Ephedra is net zo AS als clen.. werkt hetzelfde, maar is iets zwaarder, beter neem je gewoon ephedra. Of geranamine, dat is nog legaal ook ;)

jongens, ms wordt het eens tijd dat als je geen schijt van een middel weet, je de optie behoudt om je bek te houden en geen adviezen te geven.

Clen is geen AS en werkt niet hetzelfde als ephedrine.

Laatst bewerkt:
Oké het werkt niet hetzelfde, maar werkt wel op dezelfde receptoren, dat clen meer, en hevigere sides heeft daar gelaten.

Oké het werkt niet hetzelfde, maar werkt wel op dezelfde receptoren, dat "clenbuterol">clen meer, en hevigere sides heeft daar gelaten.

heb jij weleens clen gebruikt ?
vertel mij dan waarom mensen in een clen kuurtje in de off tijd dan ephidrine nemen als het op dezelfde receptoren werkt ?

Ephedra is net zo AS als clen.. werkt hetzelfde, maar is iets zwaarder, beter neem je gewoon ephedra. Of geranamine, dat is nog legaal ook ;)

Geranamine is niet te vergelijken met ephedrine of clenbuterol.
Niet alleen omdat het legaal is, maar ook omdat geranamine i.t.t. eph/clen geen directe invloed heeft op de lipolyse (via B2/3 agonisme).
Geranamine is een goede energiebooster, maar als directe vetverbrander is het waardeloos:)

Laatst bewerkt:
heb jij weleens clenbuterol>clen gebruikt ?
vertel mij dan waarom mensen in een clenbuterol>clen kuurtje in de off tijd dan ephidrine nemen als het op dezelfde receptoren werkt ?

Dat snap ik ook niet. Hoewel ephedrine ook op andere receptoren werkt als clen, delen ze ook dezelfde receptor (B2).
En dan clen cyclen om de (B2-)receptoren te 'upgraden' met een middel (eph) dat op dezelfde receptoren inwerkt? Raar hoor, lijkt mij gewoon een oude wijsheid die nergens op slaat. Neem dan gewoon Benadryl .

Zoiezo als je moet vragen of iemand ervaring met het supplement clen heeft ben je al verkeer bezig... duidenlijk niet genoeg gelezen..

als je alleen een duwtje in de rug wil.. zoek een goede burner of andere stimulant..
afblijven van clen of andere geneesmiddelen of aas

Laatst bewerkt:
Oké het werkt niet hetzelfde, maar werkt wel op dezelfde receptoren, dat "clenbuterol">clen meer, en hevigere sides heeft daar gelaten.

Efedrine werkt op de alpha en beta receptoren, Clen op de beta receptoren. Je hebt voor de helft gelijk. Net als Area1990 snap ook niet waarom Clen en efedrine afgewisseld worden, in relatie tot de betareceptoren, ook niet.

Maar de praktijk, heb sinds 2 weken Clen en kan het 3 dagen ophogen van 40-60-60 en dan heb ik hartkloppingen. Zo had ik eens kunnen hardlopen maar ging dat niet doordat ik me beroerd voelde door die Clen. (waar is de netto winst dan van de Clen) Viel wel vrij snel af en voor het laatste beetje buikvet is het denk ik handig. Maar op 13% zoals ik is ECA een prima middel waar ik zonder sides op 60mg E per dag mee kan zitten.

IK sta serieus op het punt Clen met de vuilnisman mee te geven. (of bewaren voor mini cycles van 3 dagen op een lage dosis) Cycles van twee weken tot >100mcg zou ik nooit redden en zie voor mij persoonlijk als een te groot risico.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees hier echt van alles nu.

Wat zijn nou de voor- en nadelen van Clen?

Blijkbaar maakt het de luchtwegen open, dus dat zwaar ademen zal ik niet meer hebben.

Erik77 jij hebt blijkbaar Clen gebruikt, kan je me precies zeggen welke nadelen je hebt ondervonden?

Thanks

Efedrine maakt de luchtwegen ook open.

Nadelen zijn bij mij hartslag die hoger ligt en tremor.

Bij ephedra ademde ik heel zwaar, ik moest letterlijk snakken naar adem. Dus begin er niet meer aan. Blijkbaar heeft het een ander effect bij mij.

Erik77 jij hebt blijkbaar "clenbuterol">Clen gebruikt, kan je me precies zeggen welke nadelen je hebt ondervonden?
Thanks

Zenuwachtig/trillerig gevoel en bijna kramp in mijn kuiten een paar keer per dag. Sneller geïrriteerd zijn naar mijn medemens. Van ECA voel ik me energiek, van Clen voel ik me gewoon rot. Maar ja het werkt wel.

En dat trillen dat is dus echt, spieren gaan trillen. Je hart is ook een spier en trillen van hartspieren is niet oke. Gebruik de zoekfunctie eens en kijk welke mensen op DBB schrijven Clen niet tof te vinden. Een groot aantal daarvan heel ervaren in middelengebruik zegmaar. Dat zegt dan wel iets dat ook zij het geen fijn middel vinden.

In het kort mijn mening: de sides en de mogelijke risico''s wegen niet op tegen de werking die het heeft voor vetverlies. Zeker niet als je het lang en op hoge dosis gebruikt.

Meest belangrijk is de halfwaardetijd 35 uur! Snap je dat? Als je om de 24 uur een cap zou nemen is die cap de volgende dag nog niet eens half afgebroken en neem je weer een nieuwe in. Elke dag komt er meer in je bloed ook al neem je een contante dosis elke dag. Nu is de gewenning heel groot bij Clen maar toch.....

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Efedra is geen efedrine (waarmee ik niet wil zeggen dat je efedrine moet nemen) maar efedra kan ik ook niet hebben in de aanbevolen dosis. Hartslag gaat dan te ver omhoog bij mij.

Hartslag bij Clen was in rust bij mij trouwens vrij normaal (65) het was meer de onregelmatigheid, het overslaan van je hartslag. (het trillen veroorzaakt dit denk ik)

Thanks Erik, ik denk dan maar dat ik er vanaf blijf. Heel leuk allemaal sneller vet verliezen, maar een gezond hart is nog leuker. Dus dan maar op de old fashion way, lekker rennen tot je erbij neer valt hahaha.

Thanks Erik, ik denk dan maar dat ik er vanaf blijf. Heel leuk allemaal sneller vet verliezen, maar een gezond hart is nog leuker. Dus dan maar op de old fashion way, lekker rennen tot je erbij neer valt hahaha.

En 400mg a 600mg caffeine tabs of poeder werkt ook echt (zie XXL en myprotein)

(ps al schrijven heb ik mezelf ook overtuigd dat ik die zooi beter niet meer nemen kan;) )

heb niet veel gemerkt van de clen als extra vet verlies.

wel kreeg ik ****ing veel hoofdpijn en trillen denk ook dat ik te snel ging verhogen maar goed onervaren.

en ik reken clen echt wel tot de aas sectie

en ik reken "clenbuterol">clen echt wel tot de "anabole androgene steroïden">aas sectie

Rekenen tot de sectie van AS in de zin van dat het geen supp is maar er zit natuurlijk niks anabools aan Clen jammer genoeg. Eerdere reacties waren dat het AS is en dat is met name bij Clen verwarrend want dat dachten we vroeger namelijk van wel.

Terug
Naar boven