MuscleMeat

Clenbuterol

Edgar Buijs

Novice
Waardering
0
Kan iemand me meer vertellen over het gebruik van Clenbuterol,

Moet je dit als cutting gebruiken of kun je hier ook massa mee opbouwen?
Moet je dit gebruiken zonder andere AS of juist samen met???
Pilvorm of vloeibaar?

Ik ben mezelf sinds kort aan het verdiepen in de verschillende soorten AS en wil wel graag goed er tegen aan gaan.

Ik heb wel aardig wat massa, maar zou eigenlijk eerst wat droger moeten komen te staan denk ik!

31 jaar
1.78 mtr
92 kg
13.4% (meeste rond de middel)

clen word voornamelijk gebruikt om te cutten er zijn verschilende manieren van sliken
de ene doet 2 dagen op 2 dagen af,of 2 weken op en dan 2 weken af en de 2 weken af
word dan ook wel efedrine genomen.
clen word ook veel gestackt met t3(cytomel)=schildklier hormoon.

clen word ook wel genomen na een kuur om zoveel mogelijk de gewonen massa vast te houden.

gebruik de search,er zijn veel treads over clen.

Ik heb het gebruikt in injecteerbare vorm na mijn kuur (2 dagen op , 2 dagen af)om mijn kracht en massa te behouden.
Behalve het shaken en zenuwachtig lopen heb ik er niet veel van ondervonden.(heb wel mijn kracht behouden)

Heeft het bij jou gewerkt? clenbuterol na een kuur. Heb ook gelezen dat het juist tegen je kan werken omdat je meer kcal verbrand.

tokkel zei:
Heeft het bij jou gewerkt? clenbuterol na een kuur. Heb ook gelezen dat het juist tegen je kan werken omdat je meer kcal verbrand.

Ik heb mijn massa behouden en mijn kracht is ook zo goed als hetzelfde gebleven.
Maar natuurlijk moet je het beven erbij nemen.

Wat is 'beter' pilvorm of vloeibaar?

het beven erbij nemen.... mwhahah :D

kweet niet wat voor baan jij hebt.

Terug
Naar boven