AndroidHealthClinic

clenbuterol

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hoi mede bbers

Ik ben gisteren met mijn onderhoud begonnen, mijn kuur bestond uit 100 mg virormone eod , 150 mg finaject eod en 400 mg deca per week.
als onderhoud neem ik nu 4 weken clenbuterol, uit een pompje, 4 ml per dag en 200 mg deca per week, en over 4 weken begin ik met mijn voorbereiding.
Daarover komt later meer
Wat zijn jullie ervaringen met het gebruik van clen in onderhoudsfase

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
al 32 personen gekeken, en nog niemand ervaring mee ??

clen in de onderhoudsfase werkt top voor mij, trainingen blijven behoorlijk agressief en de kracht die ik met een kuur heb gewonnen blijft goed hangen. blijf er wel goed en veel bij eten anders raak je geheid behoorlijk wat spiermassa kwijt.

Latin spirit zei:
clen in de onderhoudsfase werkt top voor mij, trainingen blijven behoorlijk agressief en de kracht die ik met een kuur heb gewonnen blijft goed hangen. blijf er wel goed en veel bij eten anders raak je geheid behoorlijk wat spiermassa kwijt.
Raak je dan tesamen met die spiermassa ook een deel van je kracht kwijt?

nee op de 1 of andere onverklaarbare manier niet, daarom moet je er ook mee oppassen want je merkt het niet zo gauw

6. Dit alles helpt echter slechts beperkt, als het de atleet niet lukt de katabole werking van de verhoogde cortisonspiegel zoveel mogelijk uit te schakelen. Een preparaat. dat de nodige voorwaarden door zijn uitgesproken anti-katabole werking met zich meebrengt, is het beta-2-syphatikomimetica clenbuterol. Clenbuterol blokkeert met succes de cortisonreceptoren, zodat atleten, zoals de ervaring leert, een groot deel van de door steroiden opgebouwde kracht en spiermassa kunnen behouden. De clenbuterol-inname begint direct na het eind van de steroïdenkuur en strekt zich uit over 8-10 weken (zie ook clenbuterol). Nog een preparaat uit de groep van de sympathikomimetica dat ook een anti-katabole werking heeft. zij het minder sterk dan clenbuterol, is ephedrine. Het meest geschikte medicament in deze situatie is een preparaat. dat in de geneeskunde voor de behandeling van het Cushing- syndroom wordt gebruikt, voor het overfunctioneren van de bijnierschors. waardoor liet lichaam tevee1 cortison produceert. Wie het boek tot nu toe met aandacht gelezen heeft, weet, welk medicament daarmee bedoeld wordt: Orimeten. Omdat het de cortisonspiegel extreem goed verlaagt, wordt het door atleten direct in aansluiting op de steroïdenkuur gebruikt (zie ook: Orimeten). Veel atleten gebruiken in deze fase schildklierhormonen, omdat deze bij geringe doseringen en niet al te lange innametijd een anabole werking bezitten. Het effect ervan kan duidelijk.worden verhoogd door de anti-katabole werking van clenbuterol, hetgeen verklaart, waarom deze combinatie in de rustfase gebruikt wordt. (www.bodypage.nl) :D

Terug
Naar boven