Fitness Seller

Clenbuterol

Thomas G

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
108kg
Vetpercentage
22%
Ik ga volgende week beginnen met een kuur clenbuterol.

Ik hou dit schema aan :
Dag 1-3: Clenbuterol 50 mcg/dag
Dag 4-6: Clenbuterol 75 mcg/dag
Dag 7-10: Clenbuterol 100 mcg/dag
Dag 11-14: Clenbuterol 125 mcg/dag
Dag 15-28: Niks
Dag 29: Opnieuw beginnen bij dag 1

Zelf train ik 3x in de week 3x kracht met daarna een kwartier cardio.
Voeding houd ik goed bij en mijn vraag is nu ;

Wat voor soort kracht kan ik het beste doen?
Droogtrainen? Massa?

Suggesties aub!

Alvast bedankt,

Groeten.

Wat is het verschil qua training dan of je droog wilt trainen of massa?
Voeding zorgt daarvoor, snap sowieso je hele 'kuur' niet.
Lijkt wel hip aan t worden, clen kuur.
Je kan makkelijk naar 12% zakken door je voeding aan te passen en training. Is geen clen voor nodig. Clen is heavy shit.

Clen is geen wondermiddel, heb het vroeger ook gedaan op een hoger vetpercentage en moet zeggen ik moest het redelijk hoog doseren en zoveel effect had ik er niet van. als ik jou was zou ik gewoon eerst zorgen dat je rond de 12% staat en dan kan je het misschien is proberen. Zo heb ik het ook gedaan en dan moet je veel lagere dosis nemen en dan zie je wel een beetje verschil maar denk eraan het is zeker geen wondermiddel dat er voor zorgt dat de vetprocenten eraf vliegen!

14 weken clenbuterol. Lekker nutteloos en niet echt gezond denk ik.
Na 2 weken ga je niks meer merken tenzij je abnormaal hoog gaat doseren.

Ik zou gebruik tot 2 weken beperken en dan een pauze van 2 weken of langer doen voor je weer neemt.
Ik had zelf het idee dat 2 weken rust te kort was om weer op dezelfde dosering wat te voelen.
Dat 2 dagen op/af kan je ook doen maar dan heb je continu clen in je systeem en een onderzoek bij ratten wees uit dat de linkerhartkamer groter werd na 2 weken ook maar een minimale dosering aan clen in hun bloed te hebben.
Nu is een onderzoek op ratten niet compleet geldig voor mensen, maar het zou kunnen dat het bij mensen ook is.

Je bent ook nog is te jong. Ga gewoon een voedingsschema maken.

Terug
Naar boven