Fitness Seller

Clenbuterol

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Ik heb hier en daar geresearched naar het gebruik van clen.
En in een bepaald onderzoek heb ik gelezen dat je clen na 16:00h niet moet gebruiken.

Dit zou wellicht onprettig kunnen uitkomen voor me incidenteel gedurende de kuur.

Daarom wil ik vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met clen en hoe ze het gebruikt hebben (welke tijdstip vd dag) en of ze hierdoor enig problemen hebben ondervonden zoals bv niet kunnen slapen of iets dergelijks.

Bvd voor jullie input!

Gewoon hele dose s ochtends. Heeft weinig zin te spreiden vanwege de halfwaardetijd.
Ik slaap altijd als een baby :)

Clen heeft een halfwaarde tijd van ongeveer 36 uur. Dan maakt het niet uit of je het voor of na 16.00 gebruikt. Dus gewoon nemen zoals het jou als beste uitkomt.

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
Gewoon hele dose s ochtends. Heeft weinig zin te spreiden vanwege de halfwaardetijd.
Ik slaap altijd als een baby :)

Ik meen te herinneren dat jij er goed tegen kunt. Dit geldt zowel voor de clen als evedrine. Maar ik ben bang dat als ik hele doses in de ochtend neem dat dat teveel word voor me.

Suat zei:
Ik meen te herinneren dat jij er goed tegen kunt. Dit geldt zowel voor de clen als evedrine. Maar ik ben bang dat als ik hele doses in de ochtend neem dat dat teveel word voor me.
Rustig opbouwen natuurlijk. Niet meteen met 0.08mg beginnen. Eerst met 0,02 of 0,01 beginnen

Gewoon na je ontbijt innemen met wat water?

Alles in een keer heeft toch echt een ander effect als verspreiden over de dag! Zou het dus maar netjes over 3 momenten verspreiden en gewoon iet te laat eindigen :)

Ok duidelijk. Dank je wel :)

wel zo vroeg mogelijk nemen, ondanks de halfwaardetijd zul je toch merken dat de meeste hartkloppingen na een uur of 6 wel aardig wegzijn
tenminste dat is mijn ervaring
ik raad je ook aan om niet de hele dosis in een keer te nemen als je hoog in de dosis ga, maar te verdelen en iets van een uurtje ertusse te houden ! groetjes

Heeft iemand ook ervaring met clen icm t3?
Zoja, neem je de clen en t3 dan ook tegelijk in of kun je er beter wat tijd tussen houden?

Ik heb een tijdje terug een topic over deze combi gelezen, zal zo ff voor je zoeken :) Enige wat ik wel zeker weet ik dat de kilo's eraf vliegen :thumb:

Ik gebruik clen icm met t3 straks tijdens mijn kuur en ik was van plan om hierbij gewoon 2-3x in de week te cardio'en op laag intensiteit. Maar ik lees hier en daar dat sommigen dat niet doen.

Kan iemand mij uitleggen waarom je niet aan cardio zou doen tijdens het gebruik van clen?

Graag ook reacties van mensen met ervaring.

Suat zei:
Ik gebruik clen icm met t3 straks tijdens mijn kuur en ik was van plan om hierbij gewoon 2-3x in de week te cardio'en op laag intensiteit. Maar ik lees hier en daar dat sommigen dat niet doen.

Kan iemand mij uitleggen waarom je niet aan cardio zou doen tijdens het gebruik van clen?

Graag ook reacties van mensen met ervaring.

Ik doe maar geen cardio omdat je hartslag bij het pompen met ijzers al omhoog gaat. Om dan nog eens te gaan cardioen...sja..ik persoonlijk zou geloof ik n hartaanval of iets dergelijks oplopen...Clen laat je rikketik al een stuk harder kloppen...veeeeer genoeg om 38 uur lang in je vetverbrandingszonde te zitte aangaande de hartslag...Kheb t één keer geprobeerd...en ik zat in NO TIME op de 180-190...bad idea lijkt me...mahja...misschien datter mensen zijn die het wel kunnen verdragen? ik denk maar zo...Clen doet zn werk...en laten we het maar rustig afwachten

Terug
Naar boven