XXL Nutrition

Clenbuterol

Sinass

Novice
Waardering
0
Een stomme vraag, maar ik moet het weten. Wat is de juiste dosering voor clen. Is het een probleem als je clen inneemt en daarna een paar hasj/wiet jointjes rookt?

Sinass zei:
Een stomme vraag, maar ik moet het weten. Wat is de juiste dosering voor clen. Is het een probleem als je clen inneemt en daarna een paar hasj/wiet jointjes rookt?

Neem aan dat je de clen voor vet verlies wil gebruiken... Je weet ook dat je van wiet een vreetkick krijgt he? Niet echt hanidg :D

Dosering licht eraan hoeveel je kan verdragen.. Meestal word aangeraden max 120 a 140mcg.

Als je nog geen clen hebt gebruikt zou ik sowieso niet boven de 100mcg gaan. Tenzij je er vrij ongevoelig voor blijkt te zijn. Ik tril bijv al bij 75mcg, bij de 100mcg trok ik de grens.

Dus langzaam opbouwen per 25mcg elke dag tot de gewenste dosering als je 50mcg tabs hebt. En anders opbouwen met 20mcg als je 20 of 40mcg tabs hebt.

sluit me bij suat aan!

Een paar jointjes roken...als je met clen bezig bent (kuurt)???

Als je deftig met je sport bezig wil zijn ga aan geen wiet,speed,sos of xtc.

Als je clen wil nemen moet je zeker een doel hebben en niet zomaar ff om wa aftevallen .Voor gewoon wa gewicht kwijt te raken, er zijn mildere middelen !

Als je toch clenbuterol wil nemen doe het dan verstandig en bouw goed op tot je zelf voelt dat de dosering voldoende is ! zoals suat al eerder zei ....

Grtz Kenjie :)

Laatst bewerkt:
ik zou je clen gewoon goed brokkelen en het door je wiet mengen.. lijkt me wel een goede combi.
wel rustig opbouwen van 25 mcg met een derde gram white widow ;)

als ik 1 tab pak van 40mcg dan tril ik de tent uit.. ik moet dat altijd zeer rustig opbouwen en vind 100mcg echt de max

tgg iets van 2 jaar geleden had ik nolva en clen van GS in zelfde soort potje zitten...d8 toen een nolva te nemen maar was dus een clen tab van 80mcg...die shit was zo ultra sterk kwas er 2 dagen helemaal naar klote van...mn hart bonste mn hele kop dr uit..
wel maf trouwens, want daarvoor gebruikte ik ook die 20mcg clen uit spanje (spiro-nogwat) en daar kon ik makkelijk 120mcg van nemen ...
sinds dien heb ik het niet meer zo met clen...
geef mij maar dnp:evil2:

klaas zei:
tgg iets van 2 jaar geleden had ik nolva en clen van GS in zelfde soort potje zitten...d8 toen een nolva te nemen maar was dus een clen tab van 80mcg...die shit was zo ultra sterk kwas er 2 dagen helemaal naar klote van...mn hart bonste mn hele kop dr uit..
wel maf trouwens, want daarvoor gebruikte ik ook die 20mcg clen uit spanje (spiro-nogwat) en daar kon ik makkelijk 120mcg van nemen ...
sinds dien heb ik het niet meer zo met clen...
geef mij maar dnp:evil2:

Ineens een heel tab van 80mcg innemen is toch anders. Als het daar niet aan ligt dan zal het wss de overdosering van de tab zijn. Want de clen van GS is overgedoseerd geweest. Dat heeft GS zelf later toegegeven.

nou we het toch over clen hebben iemand ervaring met liquide clen??

Suat zei:
Ineens een heel tab van 80mcg innemen is toch anders. Als het daar niet aan ligt dan zal het wss de overdosering van de tab zijn. Want de clen van GS is overgedoseerd geweest. Dat heeft GS zelf later toegegeven.
ja waarsch had ik die destijds:)..was er goed ziek van damn..

ik ben doorgegaan tot 200 mcg die ik na 2weken niet meer voelde...maarja...ik kreeg trombose door clen met ephedrine te combineren in de weken dak af moest:o...nie doen dus

nou ik rook ook wel met tijd eens een jointje maar als ik kuur leg ik da stil, btw verhoogt cannabis de cortisol aanmaak! dus its your choice, maar of het echt kwaad kan valt zwaar te betwisten!

Ik vind dat zulke vragen een tijdelijk ban verdienen al was alleen maar voor de onovertroffen stompzinnigheid van je vraag.

Sinass zei:

Yep, werkt prima al heb ik maar met 1 merk ervaring voor wat betreft vloeibare clen. Was zelfs zo sterk dat ik tijdens een meeting plotseling moest gaan staan wegen kramp in m'n been. :eek: Dus is het aan te bevelen om Taurine erbij te nememn tegen de kramp! (zei hij achteraf)

rtodeep zei:
nou we het toch over clen hebben iemand ervaring met liquide clen??

Terug
Naar boven