Een stomme vraag, maar ik moet het weten. Wat is de juiste dosering voor clen. Is het een probleem als je clen inneemt en daarna een paar hasj/wiet jointjes rookt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinass zei:Een stomme vraag, maar ik moet het weten. Wat is de juiste dosering voor clen. Is het een probleem als je clen inneemt en daarna een paar hasj/wiet jointjes rookt?

Maar dan wel graag geleidelijk opbouwenXtreme_BODY zei:Dosering licht eraan hoeveel je kan verdragen.. Meestal word aangeraden max 120 a 140mcg.

Roy zei:Een paar jointjes roken...als je met clen bezig bent (kuurt)![]()

klaas zei:tgg iets van 2 jaar geleden had ik nolva en clen van GS in zelfde soort potje zitten...d8 toen een nolva te nemen maar was dus een clen tab van 80mcg...die shit was zo ultra sterk kwas er 2 dagen helemaal naar klote van...mn hart bonste mn hele kop dr uit..
wel maf trouwens, want daarvoor gebruikte ik ook die 20mcg clen uit spanje (spiro-nogwat) en daar kon ik makkelijk 120mcg van nemen ...
sinds dien heb ik het niet meer zo met clen...
geef mij maar dnp![]()
ja waarsch had ik die destijdsSuat zei:Ineens een heel tab van 80mcg innemen is toch anders. Als het daar niet aan ligt dan zal het wss de overdosering van de tab zijn. Want de clen van GS is overgedoseerd geweest. Dat heeft GS zelf later toegegeven.
..was er goed ziek van damn..Sinass zei:Een stomme vraag, maar ik moet het weten. Wat is de juiste dosering voor clen. Is het een probleem als je clen inneemt en daarna een paar hasj/wiet jointjes rookt?
Dus is het aan te bevelen om Taurine erbij te nememn tegen de kramp! (zei hij achteraf)rtodeep zei:nou we het toch over clen hebben iemand ervaring met liquide clen??