AndroidHealthClinic

clenbuterol

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
ik zit nu in het volgende schema:D

Week 1-10: 500mg Test.Enanthaat
Week 4-10: 40mg Winstrol ED.
Week 13-16: 30mg Nolva.

ik wil clen gebruiken maar zit te twijfelen om de laatste 3 weken of naar mijn kuur, iemand suggesties? en dan 2 weken op en 2 weken af.

je kan beter je winstrol in week 6 beginnen!
is beter voor het compleet pakket!

Groet
Sjoerd

winstrol idd beter wat later starten en dan doortrekken t/m week 11. Nakuur starten in week 12 (2 weken na de laatste test e injectie).

Je kan best de laaste weken van je kuur wat clen erbij doen. En dan tijdens de nakuur even stoppen ermee en dan na je nakuur weer een paar weekjes clen.

ik zou het op een hele lichte dosis in je nakuur pakken. Ik merkte zelf dat het vocht en vet heel snel verdween, wat wel een heel fijn plus punt is na een kuur.

houd er alleen wel rekening mee dat je meteen weer wat gaat zakken in kilo's dus psygisch de "klap" op de weegschaal iets groter maakt.

Voor welk doel wil je clen gebruiken, om te cutten of spiermassa vast te houden?

Gebruik het dan vanaf de 2 week in je nakuur voor een 3 tal weken. Het zal dan het spierafbrekende effect van cortisol tegengaan tot je testosteronnivo weer op peil is.

johankaas zei:

Elmo zei:
Gebruik het dan vanaf de 2 week in je nakuur voor een 3 tal weken. Het zal dan het spierafbrekende effect van cortisol tegengaan tot je testosteronnivo weer op peil is.

En hoeveel moet je dan nemen om vet te verbranden en hoeveel als anti-catabool product?

Daar is geen verschil in aan te brengen omdat ze samengaan. Je zou kunnen beginnen op 20mcg en dan kijken hoe je er op reageert. Als je de shakes krijgt en een temperatuursverandering (hoger) registreert is het al effectief. Dan verhogen met telkens 20mcg als die effecten niet optreden. Hoger dan 100mcg/120mcg zou ik persoonlijk niet gaan. Je hartritme goed in de gaten houden want dat zal toenemen. Dus wees heel voorzichtig en start laag!

HondaDelsol zei:
En hoeveel moet je dan nemen om vet te verbranden en hoeveel als anti-catabool product?

Elmo zei:
Daar is geen verschil in aan te brengen omdat ze samengaan. Je zou kunnen beginnen op 20mcg en dan kijken hoe je er op reageert. Als je de shakes krijgt en een temperatuursverandering (hoger) registreert is het al effectief. Dan verhogen met telkens 20mcg als die effecten niet optreden. Hoger dan 100mcg/120mcg zou ik persoonlijk niet gaan. Je hartritme goed in de gaten houden want dat zal toenemen. Dus wees heel voorzichtig en start laag!

amai, 120mcg, dat is wel erg veel clen :eek:

oei even verkeerd, 1 tab clen is 50mcg ipv van 5mcg... dacht al, amai 22 tabs per dag :D

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:

thanx elmo en 3 weken thats it en dan iedere dag of om de week?

ik zou de clen voor je stopt gebruiken dus tijdens je kuren dan evrband je veel vet als je het erna doet moet je lichaam zich al herstellen en dan nog clen erbij dan gaje ook spier afbreken ciao

Terug
Naar boven