AndroidHealthClinic

Clenbuterol...

Senshin

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Na heel wat searches ben ik er nog niet uit.
De feitjes enzo dat begrijp ik allemaal wel.

Alleen doseringen snap ik de hol niet van.

Stel je doet 2 weken, wat van dosering is dan het beste?
en 3 weken, wat is dan het beste??

Ik zou dit namelijk wat preciezer willen weten.

Groet
Sjoerd

Bij clen zou ik persoonlijk ten zeerste aanraden om op je eigen gevoel af te gaan. Zo snel je de eertse paar pillen hebt geslikt begrijp je wel wat ik bedoel. Verder moet je oppassen met de extreem lange halfwaarde tijd. (maar dat zul je al wel weten.)

Persoonlijk gebruik ik clen twee weken on en dan twee off. Over de hoeveelheid kan ik je niets zeggen, want ik denk (zoals hierboven gezegd) dat je dat zelf moet uitvinden.

Succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
bigtony zei:
Bij clen zou ik persoonlijk ten zeerste aanraden om op je eigen gevoel af te gaan. Zo snel je de eertse paar pillen hebt geslikt begrijp je wel wat ik bedoel. Verder moet je oppassen met de extreem lange halfwaarde tijd. (maar dat zul je al wel weten.)

Persoonlijk gebruik ik clen twee weken on en dan twee off. Over de hoeveelheid kan ik je niets zeggen, want ik denk (zoals hierboven gezegd) dat je dat zelf moet uitvinden.

Succes ;)

vergeten te vragen, de 1 doet 2 weken en de ander 3 weken..
waarom??
dat van de halfwaarde weet ik, is 36 uur :)

3 dagen 20 mcg, 3 dagen 40, 3 d 60, 3 d 80, 3 d 100. Maar ga op je lichaam af. Als je shakes hebt en verhoging dan heb je in principe genoeg binnen en hoef je niet te verhogen. Let op je hartslag! Er zijn mensen op dit board die door overdosering hartklachten en beschadigingen hebben opgelopen!

3 weken clen schema.

Dag Clenbuterol (micrgrammen)
1 20 mcg
2 40 mcg
3 60 mcg
4 80 mcg
5 - 17 100 mcg
18 80 mcg
19 60 mcg
20 40 mcg
21 20 mcg

Elmo zei:
3 dagen 20 mcg, 3 dagen 40, 3 d 60, 3 d 80, 3 d 100. Maar ga op je lichaam af. Als je shakes hebt en verhoging dan heb je in principe genoeg binnen en hoef je niet te verhogen. Let op je hartslag! Er zijn mensen op dit board die door overdosering hartklachten en beschadigingen hebben opgelopen!

dat viel me ook al, jij raadt mensen aan continue te gebruiken, 2 weken achter elkaar, alleen ik weet je theorie daar niet achter, zo je wat nadere uitleg willen geven??

Groet
Sjoerd

Nee hoor, niet continu. Hoogstens 2,5 tot 3 weken bij Clen only. Met Ketotifen kun je het langer gebruiken omdat dan de betreffende receptoren gevoeilig blijven voor Clen en clen-achtigen. Dat is alles

Senshin zei:
dat viel me ook al, jij raadt mensen aan continue te gebruiken, 2 weken achter elkaar, alleen ik weet je theorie daar niet achter, zo je wat nadere uitleg willen geven??

Groet
Sjoerd

Elmo zei:
Nee hoor, niet continu. Hoogstens 2,5 tot 3 weken bij Clen only. Met Ketotifen kun je het langer gebruiken omdat dan de betreffende receptoren gevoeilig blijven voor Clen en clen-achtigen. Dat is alles

dat bedoel ik niet.
de meeste zeggen:

dag 1: dosering
dag 2: dosering
dag 3 en 4: niks
dag 5 en 6: dosering
etc. etc.

als ik wat posts op oude clenbuterol berichten zie ik dat jij iemand 2 weken continue (versta iedere dag dosering) aanraadt.

Groet
Sjoerd

Het gaat erom dat je een langzaam oplopende dosering binnenkrijgt die voldoende is om je receptoren zodanig te triggeren dat je de gewenste bijwerkingen krijgt. Dat is de basis voor mijn schema.
De logica achter 2 dagen op en 2 dagen af snap ik niet. Dus leg jij maar eens uit waarom dat verstandig zou zijn!

Senshin zei:
dat bedoel ik niet.
de meeste zeggen:

dag 1: dosering
dag 2: dosering
dag 3 en 4: niks
dag 5 en 6: dosering
etc. etc.

als ik wat posts op oude clenbuterol berichten zie ik dat jij iemand 2 weken continue (versta iedere dag dosering) aanraadt.

Groet
Sjoerd

Elmo zei:
Het gaat erom dat je een langzaam oplopende dosering binnenkrijgt die voldoende is om je receptoren zodanig te triggeren dat je de gewenste bijwerkingen krijgt. Dat is de basis voor mijn schema.
De logica achter 2 dagen op en 2 dagen af snap ik niet. Dus leg jij maar eens uit waarom dat verstandig zou zijn!

dat vroeg ik juist aan jouw, want iedereen doet 2 dagen op 2 dagen af.
En omdat ik weet dat jij er veel verstand van hebt (karma please :P)

dus ik vroeg aan jouw de meerwaarde van dat continue gebruik :).

Want ik heb er helaas nog niet super veel verstand van :(

Groet
Sjoerd

Dan moet je maar eens een rekensommetje maken. Je gaf al aan de de halfwaarde tijd van Clen zo'n 36 uur is. Dan is het gewoon niet logisch om het 2 dagen wel te nemen en dan 2 dagen niet. Clen zit er dan zowiso in je systeem (door de lange halfwaardetijd) en dus neemt ook de gevoeligheid van de receptoren daarvoor af. Daarom gewoon in het tijdvenster waarin de receptoren gevoelig zijn het maximale eruit halen. Dat venster bedraagt zo'n 14 tot 18 dagen.........

Senshin zei:
dat vroeg ik juist aan jouw, want iedereen doet 2 dagen op 2 dagen af.
En omdat ik weet dat jij er veel verstand van hebt (karma please :P)

dus ik vroeg aan jouw de meerwaarde van dat continue gebruik :).

Want ik heb er helaas nog niet super veel verstand van :(

Groet
Sjoerd

Elmo zei:
Dan moet je maar eens een rekensommetje maken. Je gaf al aan de de halfwaarde tijd van Clen zo'n 36 uur is. Dan is het gewoon niet logisch om het 2 dagen wel te nemen en dan 2 dagen niet. Clen zit er dan zowiso in je systeem (door de lange halfwaardetijd) en dus neemt ook de gevoeligheid van de receptoren daarvoor af. Daarom gewoon in het tijdvenster waarin de receptoren gevoelig zijn het maximale eruit halen. Dat venster bedraagt zo'n 14 tot 18 dagen.........

ok dank je :)

Groet
Sjoerd

Jordees zei:
3 weken clen schema.

Dag Clenbuterol (micrgrammen)
1 20 mcg
2 40 mcg
3 60 mcg
4 80 mcg
5 - 17 100 mcg
18 80 mcg
19 60 mcg
20 40 mcg
21 20 mcg

Misschien een domme vraag , maar doseer je zo niet over ?? als je dag 5 t/m 17 pak , dan heb je elke dag 100 mcg , met een halfwaarde tijd van 36 uur zit je toch zo aan de 200 mcg in je lichaam wat dus te hoog is ??

Terug
Naar boven