XXL Nutrition

club noxx

nooit geweest, heb wel cd ervan in de auto en die is wel leip:P

Hoorde dat er lampjes over e hele plafond hingen net als in de jimmy woo ;)

Één keer geweest, niet onaardig.

Wel veel 'Janetten', maarja het blijft België hè.

Één keer geweest, niet onaardig.

Wel veel 'Janetten', maarja het blijft België hè.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ontopic: Er zijn drie zalen in tegenstelling tot wat iemand hierboven zegt. 4 zalen als je de VIP erbij rekent. Noxx is een tent waar je niet binnenraakt met iet of wat scheve kledij. Doe je haartjes wat mooi en doe een hemdje of Tshirt aan, neem wat chickies mee en je bent binnen. Het is machtig als die tent vol zit, maar vaak is dat niet zo en ja dan is het er vrij.. semi. Ja wat moet ge meer weten.... :D

2j geleden ging ik er enkele keren naartoe

Ben vaak geweigerd geweest omdat een makker van me geen nette schoenen aan had, terwijl hij er al wel was binnengeweest met die schoenen etc.

Het is wel héél classy binnen en ik heb nooit problemen gehad binnen, je kan dus echt zalig uitgaan in Noxx. Iets wat ik niet kan zeggen van andere discotheken in ons land.

wil je gaan, kies dan 10 oktober, David Guetta @ Noxx

2j geleden ging ik er enkele keren naartoe

Ben vaak geweigerd geweest omdat een makker van me geen nette schoenen aan had, terwijl hij er al wel was binnengeweest met die schoenen etc.

Het is wel héél classy binnen en ik heb nooit problemen gehad binnen, je kan dus echt zalig uitgaan in Noxx. Iets wat ik niet kan zeggen van andere discotheken in ons land.

2 jaar geleden waren ze net geopend , toen moesten ze nog naam maken en waren ze veel strenger. Op vrijdag raak je nog wel binnen met sportschoenen aan, zaterdag zal iets moeilijker worden

Wou er de vorige keer heen gaan, Maar toch naar iets anders geweest,
het heette Carre ofzo?

Wou er de vorige keer heen gaan, Maar toch naar iets anders geweest,
het heette Carre ofzo?
De carre in willebroek geweest.

Dees is wel goed,niet om bollen te slikken,maar gewoon lekker genieten van hedendaagse sounds,genieten van de mooie dames en af en toe een sleutelpuntje,is the palce to be.

Superdiscotheek, vooral de rnb room is schitterend kan je er rustig gaan liggen op die zetels :heart:

Liggen in een discotheek = inkakken = slapen = epic fail

Noxx is nice. Samen met Carré en Versuz de betere discotheken!

Liggen in een discotheek = inkakken = slapen = epic fail

Nee man, in discotheken waar ze zo'n muziek draaien ga ik liever wat zuipen en chillen, het rondspringen hou ik voor plaatsen waar ze wat hardere muziek draaien:D.

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

dsc00091.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

noxx is gewoon zalig goed
vooral salle noire daar is het altijd wel dikke feest
de R&B room zit altijd veel te vol en moet je wachten om binne te raken, niet dat ik racist ben ofzo maar R&B zit echt overvol met marokanen en turken enz als blanke ben je gwn in de minderheid in die zaal

Terug
Naar boven