AndroidHealthClinic

Cocaine vs AS

Status
Niet open voor verdere reacties.

bber

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Hoe zit het nou met cocainegebruik als je aas neemt, heb het zelf al een keertje gedaan. Daarom wil ik weten of het kwaad kan als je dit doet?

is cocaïnegebruik opzich niet al te productief voor je grijze massa ???

Meen verschillende onderzoeken gelezen te hebben (enkele op ergogenics denk ik) waarbij het resultaat iedere x hetzelfde was, cocaine en anabolen gaan niet samen.

Al helemaal niet voor je hartspier. Samen hebben ze een zeer harde inwerking op je hart.
(Verkleining van de hartkamers, verklontering van het bloed,....)
Als je kuurt blijf dan van al die andere troep af...

Meen verschillende onderzoeken gelezen te hebben (enkele op ergogenics denk ik) waarbij het resultaat iedere x hetzelfde was, cocaine en anabolen gaan niet samen.

Al helemaal niet voor je hartspier. Samen hebben ze een zeer harde inwerking op je hart.
(Verkleining van de hartkamers, verklontering van het bloed,....)
Als je kuurt blijf dan van al die andere troep af...

+ 1, en ook als je niet kuurt

Dont do drugs mmmkaay.

Alcohol en aas is al een no go dus hard drugs al helemaal.

Hoe zit het nou met cocainegebruik als je aas neemt, heb het zelf al een keertje gedaan. Daarom wil ik weten of het kwaad kan als je dit doet?

"Of het kwaad kan als je dit doet...."
Goh, heb je hier een topic voor moeten openen?

Laatst bewerkt:
Als je kuurt moet je dat niet eens willen gebruiken......

Lekker toch wat cocaine door de week en in het weekend coma zuipen en in een kuur gaat goed tegenwoordig met de badgasten.

kun je echt dood aan gaan als je niet uitkijkt...
Op de een of andere manier ga je echt heel heftig op kook icm as.
Heb mensen gezien die "fout gingen" op kook toen ze aant kuren waren...dat heb ik zonder as nog nooit iemand zien doen...moet wel zeggen dat dit meer dan 1gram was dat ze naar binnen snoven...
Speed daar in tegen gaagt weer wel goed...dus das wel heel vaag...alleen moet je iig veel drinken(geen alcohol) maar dan ga je er iig niet dood aan...
Al kan ik het voor recreatief gebruik nou niet echt aanraden...

anabolen en coke samen = hartbewaking !!!!!!!!!! spreek uit ervaring !!

Kan prima joh, kdoe zelf altijd doordeweeks wat coke en in het weekend lekker zuipen, door de aas val ik dan niet af, ideaal!

Lekker toch wat cocaine door de week en in het weekend coma zuipen en in een kuur gaat goed tegenwoordig met de badgasten.

dit is +1

Verder tijdens een kuur zou ik drugs niet gebruiken, maar je volledig storten op je goed samengestelde kuur.

Maar aan de andere kant (ik ben er dus absoluut geen voorstander van) als je het 1 keer in de zoveel maanden een keer zou nemen kan dat echt geen kwaad hoor.
Dus dan extra water drinken en meer eten, als je dit toch tijdens je kuur wilt doen.

Laatst bewerkt:
Het kan wel, alleen je het is risicovol ivm je hart.

Het kan wel, alleen je het is risicovol ivm je hart.

+1

Ik zou het in ieder geval niet doen of het bij een paar snuifjes laten. Zelfde als met alcohol bij een paar glaasjes houden. Waarom doe je anders een kuur weetje...om op gewicht te blijven als je je misdraagt? :D

Het is sowieso een groot risico voor je hart...
Heb lange tijg recreatief gebruikt (1gram/weekend).
laatste keer had ik 2 gram op 1 nacht op,toen ik thuiskwam en alleen was kreeg ik hartkloppingen,tintelingen in handen en voeten,moeilijk ademen..
Ik dacht "dit gaat wel over", uiteindelijk ging het ook voorbij..
Maar pas na een uur of 3,en geloof me zo wil je geen 3 uur in je ééntje doorbrengen.

Heb trouwens noog nooit gekuurd,dat zou het helemaal geweest zijn.
Dus niet combineren naar mijn mening;)

kun je echt dood aan gaan als je niet uitkijkt...
Op de een of andere manier ga je echt heel heftig op kook icm as.
Heb mensen gezien die "fout gingen" op kook toen ze aant kuren waren...dat heb ik zonder as nog nooit iemand zien doen...moet wel zeggen dat dit meer dan 1gram was dat ze naar binnen snoven...
Speed daar in tegen gaagt weer wel goed...dus das wel heel vaag...alleen moet je iig veel drinken(geen alcohol) maar dan ga je er iig niet dood aan...
Al kan ik het voor recreatief gebruik nou niet echt aanraden...

met pep of pillen nergens last van, maar sors geeft pijn aan mn rikketik (niet dat pep of pillen nou zo goed zijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven