Hoe zit het nou met cocainegebruik als je aas neemt, heb het zelf al een keertje gedaan. Daarom wil ik weten of het kwaad kan als je dit doet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen verschillende onderzoeken gelezen te hebben (enkele op ergogenics denk ik) waarbij het resultaat iedere x hetzelfde was, cocaine en anabolen gaan niet samen.
Al helemaal niet voor je hartspier. Samen hebben ze een zeer harde inwerking op je hart.
(Verkleining van de hartkamers, verklontering van het bloed,....)
Als je kuurt blijf dan van al die andere troep af...
Hoe zit het nou met cocainegebruik als je aas neemt, heb het zelf al een keertje gedaan. Daarom wil ik weten of het kwaad kan als je dit doet?
je zinsopbouw klopt niet.is cocaïnegebruik opzich niet al te productief voor je grijze massa![]()
Alcohol en aas is al een no go dus hard drugs al helemaal.
lekker toch wat cocaine door de week en in het weekend coma zuipen en in een kuur gaat goed tegenwoordig met de badgasten.
Lekker toch wat cocaine door de week en in het weekend coma zuipen en in een kuur gaat goed tegenwoordig met de badgasten.
Het kan wel, alleen je het is risicovol ivm je hart.

kun je echt dood aan gaan als je niet uitkijkt...
Op de een of andere manier ga je echt heel heftig op kook icm as.
Heb mensen gezien die "fout gingen" op kook toen ze aant kuren waren...dat heb ik zonder as nog nooit iemand zien doen...moet wel zeggen dat dit meer dan 1gram was dat ze naar binnen snoven...
Speed daar in tegen gaagt weer wel goed...dus das wel heel vaag...alleen moet je iig veel drinken(geen alcohol) maar dan ga je er iig niet dood aan...
Al kan ik het voor recreatief gebruik nou niet echt aanraden...