- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Toen ik gister met het slimme plan kwam om Call of Duty 2 weer eens te installeren en het daarna even te spelen kwam ik van een koude kermis thuis.
In de bijlage zie je welke melding ik krijg. Na Google geraadpleegd te hebben kom ik tot de conclusie dat ik de compatibiliteitsmodus moet veranderen. Ik run hem al als 'administrator' maar hij blijft deze melding geven.
Wanneer ik CoD2 gewoon via startmenu opstart, i.p.v. op mijn discdrive te klikken, krijg ik een andere melding. Kan hier geen screenshot van maken, want die doet het ook ineens niet meer?
Dit staat er dan:
cod2mp_s.exe werkt niet meer
U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.
-->Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
-->Het programma sluiten
Details van probleem weergeven
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd heb, en dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Alvast bedankt, karma voor de gouden tip..
In de bijlage zie je welke melding ik krijg. Na Google geraadpleegd te hebben kom ik tot de conclusie dat ik de compatibiliteitsmodus moet veranderen. Ik run hem al als 'administrator' maar hij blijft deze melding geven.
Wanneer ik CoD2 gewoon via startmenu opstart, i.p.v. op mijn discdrive te klikken, krijg ik een andere melding. Kan hier geen screenshot van maken, want die doet het ook ineens niet meer?
Dit staat er dan:
cod2mp_s.exe werkt niet meer
U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.
-->Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
-->Het programma sluiten
Details van probleem weergeven
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd heb, en dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Alvast bedankt, karma voor de gouden tip..

.