AndroidHealthClinic

CoD2 werkt niet?

euphorea

Massive Warrior
15 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
12.138
Lengte
1m83
Toen ik gister met het slimme plan kwam om Call of Duty 2 weer eens te installeren en het daarna even te spelen kwam ik van een koude kermis thuis.

In de bijlage zie je welke melding ik krijg. Na Google geraadpleegd te hebben kom ik tot de conclusie dat ik de compatibiliteitsmodus moet veranderen. Ik run hem al als 'administrator' maar hij blijft deze melding geven.

Wanneer ik CoD2 gewoon via startmenu opstart, i.p.v. op mijn discdrive te klikken, krijg ik een andere melding. Kan hier geen screenshot van maken, want die doet het ook ineens niet meer?
Dit staat er dan:

cod2mp_s.exe werkt niet meer
U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.

-->Online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
-->Het programma sluiten

Details van probleem weergeven

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd heb, en dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Alvast bedankt, karma voor de gouden tip..:D

cod2.JPG

oh heb ik ook gehad

moet je bij je microfoon aansluiting (de roze )[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een microfoon of gewoon een groene van een headset erin doen als hij opstart. Als hij is opgestart kan je m gewoon eruit halen :)
hij ondersteunt een driver niet ofzo

• Topic Starter Topic Starter
't Is al opgelost, na nog meer researchen bleek dat ik het stekkertje van m'n mic. erin moest doen? Jezus:P.

Nu nog goede instellingen vinden, ik zie alleen lucht?

't Is al opgelost, na nog meer researchen bleek dat ik het stekkertje van m'n mic. erin moest doen? Jezus:P.

Nu nog goede instellingen vinden, ik zie alleen lucht?

lol was ik net te laat? :D allebei om 18:25 gepost

geen idee voor de wolken. Ik gok op settings, maar dat is aardig vaag aangezien hij met de default settings opstart :o

Denk dat het aan m'n look up, look down, mouse look en center view ligt? Die heb ik op unbound staan. Waar moet ik die op zetten?

Zie toegevoegde foto. In elke server zie ik een andere kleur? Nog nooit gehad zoiets.. Help mij! Heb hem al opnieuw geïnstalleerd, maar krijg precies hetzelfde..

shot0000.jpg

Laatst bewerkt:
Welke resolutie heb je?

Terug
Naar boven