wie speelt deze game of heeft hem gespeeld ? heb hem vorige week gedownload en hijs egt uber vet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat vond je ervan? op zich wel een oude spel van 2003 geloof ik maar hijs egt vet
en wat vond je ervan? op zich wel een oude spel van 2003 geloof ik maar hijs egt vet

ja klopt night of de wolfs, das mission 2, in begin had ik veel moeite met spelen omdat ik niet goed wist hoe en welke opties allemaal maar nu gaat het lekker af en toe kijk ik op youtube hoe precies levels af gemaakt moeten wordenEen buurjongen kwam het hier ooit eens installeren omdat het niet zo goed bolde op zijn PC. Was echt leuk. Green Beret herinner ik mij inderdaad, en ook eens een missie in het donker, met honden. Op het domein van een of andere elektriciteitscentrale die moest gesaboteerd worden
Waar heb je die gehaald btw?

vond het teveel puzzelen en save/reload werk.
jagged alliance 2 vind ik ver superieur.
http://www.youtube.com/watch?v=3TwMVM9ajwk
1.13 mod. Eens je dat gespeeld hebt is vanilla ja2 te makkelijk.
Vanilla wordt ik amper geraakt, meestal 1 maal op 1 mannetje per zwaarder gevecht. Bij 1.13 moet ik geregeld terugtrekken omdat al mijn mannetjes bijna dood zijn. Een fout in vanilla die je maar wat damage geeft = mannetje dood in 1.13.