Fitness Seller

commandos 2 men of courage

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
wie speelt deze game of heeft hem gespeeld ? heb hem vorige week gedownload en hijs egt uber vet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vroeger wel gespeeld, was wel fun :D green beret was mijn hero

• Topic Starter Topic Starter
idd green berret is een beest, ben bij mission 5 nu egt mooi graphics ook

Laatst bewerkt:
Ja kende ik vroeger wel :D

en wat vond je ervan? op zich wel een oude spel van 2003 geloof ik maar hijs egt vet

Een buurjongen kwam het hier ooit eens installeren omdat het niet zo goed bolde op zijn PC. Was echt leuk. Green Beret herinner ik mij inderdaad, en ook eens een missie in het donker, met honden. Op het domein van een of andere elektriciteitscentrale die moest gesaboteerd worden :D

Waar heb je die gehaald btw?

Vroeger helemaal kapot gespeeld, vet spel.

heb je die link nog waar je het hebt afgehaald

• Topic Starter Topic Starter
Een buurjongen kwam het hier ooit eens installeren omdat het niet zo goed bolde op zijn PC. Was echt leuk. Green Beret herinner ik mij inderdaad, en ook eens een missie in het donker, met honden. Op het domein van een of andere elektriciteitscentrale die moest gesaboteerd worden :D

Waar heb je die gehaald btw?
ja klopt night of de wolfs, das mission 2, in begin had ik veel moeite met spelen omdat ik niet goed wist hoe en welke opties allemaal maar nu gaat het lekker af en toe kijk ik op youtube hoe precies levels af gemaakt moeten worden :D

in 1980 speelde ik em ja

vond het teveel puzzelen en save/reload werk.

jagged alliance 2 vind ik ver superieur.

http://www.youtube.com/watch?v=3TwMVM9ajwk

JA 2 ook heel vaak gespeeld echt een vet spel maar als je 3 mijnen controleerd heb je vet veel geld om de beste mensen te huren.

nadat je de 4e stad heb veroverd ken je bij die gunshop sniperscopes kopen en vet goeie geweren en met mensen zoals gus scope rapier en lynx is het erg makkelijk om in het donker je vijanden neer te knallen zelfs de elite soldaten.

wel een vet spel maar die nederlandse cd had die tilecach files niet en was je gedwongen om het spel te beeindigen en die files kon je downloaden maar onder laatst kon ik em helemaal niet meer vinden op het internet en was ik verplicht om die update patches te downloaden en die is echt knudde is geen reet aan met die patches

1.13 mod. Eens je dat gespeeld hebt is vanilla ja2 te makkelijk.

Vanilla wordt ik amper geraakt, meestal 1 maal op 1 mannetje per zwaarder gevecht. Bij 1.13 moet ik geregeld terugtrekken omdat al mijn mannetjes bijna dood zijn. Een fout in vanilla die je maar wat damage geeft = mannetje dood in 1.13.

Laatst bewerkt:
1.13 mod. Eens je dat gespeeld hebt is vanilla ja2 te makkelijk.

Vanilla wordt ik amper geraakt, meestal 1 maal op 1 mannetje per zwaarder gevecht. Bij 1.13 moet ik geregeld terugtrekken omdat al mijn mannetjes bijna dood zijn. Een fout in vanilla die je maar wat damage geeft = mannetje dood in 1.13.

heb de 1.13 niet zovaak gespeeld vond de orginele leuker.

als je echt moeilijke ja2 wilt spelen moet je wildfire spelen die is echt verdoet.

heb het spel uitgespeeld, zeer leuk spel, graphics vallen inderdaad ook wel goed mee.

Terug
Naar boven