Cardiolatti
Novice
- Waardering
- 0
Hello everybody!
Ik ben net nieuw hier, spiksplinternieuw zeg maar en graag zou ik van jullie wat commentaar hebben op mijn voedingsschema/trainingsschema.
Bodycheck:
1m77
67 kg
Ik fitness (sinds november '06) ongeveer 1,5u à 2u per dag, zo'n 5 dagen in de week.
Hiervan meestal 40 à 60 min cardio (crosstrainer of fiets) en +- 45 min krachttraining. (Ik zit in fitheidsniveau 4)
Mijn voedingsschema, op een 'doordeweekse dag'.
Ochtend (tussen 7 en 9u)
Kellogs K met halfvolle melk + stukje fruit
of
2 boterhammetjes met banaan tussen.
Middag (tussen 12 en 13)
tasje Royco Minute soup (meestal kip)
met een nectarine en kiwi.
of
Veel groentjes (rauwe of gekookte) met stuk vlees (meestal mager, in de richting van kippefilets)
Avond (17u)
Zie middag optie 2
of
Fruit met yoghurt of boterham(max 2)
Tussendoortjes : Liters water, zo'n 3 tassen koffie, graanreep van kellogs K soms, appel of appelsien na fitness.
Naja in het weekend kan ik me wel eens vergrijpen aan een paar glaasjes witte wijn... Mijn zalige zonde!
Zo, wat denken jullie? Mijn gewicht is in de laatste twee jaar toch zo'n 7 kg verhoogd, dit wil ik graag naar beneden halen.
Alle tips zijn van harte welkom!
Ik ben net nieuw hier, spiksplinternieuw zeg maar en graag zou ik van jullie wat commentaar hebben op mijn voedingsschema/trainingsschema.
Bodycheck:
1m77
67 kg
Ik fitness (sinds november '06) ongeveer 1,5u à 2u per dag, zo'n 5 dagen in de week.
Hiervan meestal 40 à 60 min cardio (crosstrainer of fiets) en +- 45 min krachttraining. (Ik zit in fitheidsniveau 4)
Mijn voedingsschema, op een 'doordeweekse dag'.
Ochtend (tussen 7 en 9u)
Kellogs K met halfvolle melk + stukje fruit
of
2 boterhammetjes met banaan tussen.
Middag (tussen 12 en 13)
tasje Royco Minute soup (meestal kip)
met een nectarine en kiwi.
of
Veel groentjes (rauwe of gekookte) met stuk vlees (meestal mager, in de richting van kippefilets)
Avond (17u)
Zie middag optie 2
of
Fruit met yoghurt of boterham(max 2)
Tussendoortjes : Liters water, zo'n 3 tassen koffie, graanreep van kellogs K soms, appel of appelsien na fitness.
Naja in het weekend kan ik me wel eens vergrijpen aan een paar glaasjes witte wijn... Mijn zalige zonde!

Zo, wat denken jullie? Mijn gewicht is in de laatste twee jaar toch zo'n 7 kg verhoogd, dit wil ik graag naar beneden halen.
Alle tips zijn van harte welkom!
Laatst bewerkt: