Originally posted by the_ur
Mijn trainingspartner wilt volgende maand beginnen met kuren daarom zijn we nu eens 'rond de tafel' gaan zitten om wat samen te stellen. Dit is wat daar uit gekomen is. Graag commentaar en opmerkingen. Hij heeft drie keer eerder gekuurd en is dus geen beginneling. Qua niveau van trainen en eten is het ook dik in orde. En nu is het tijd voor hem om een keer flink wat massa aan te zetten.
Week 1 : 50 mg Anadrol /ED
Week 2-4 : 100 mg Anadrol /ED
Week 1,2 : 600mg Boldenone, 750mg Test Enth. /EW
Week 3-12 : 500 mg enth. /EW
Week 3-12 : 400 mg Boldenone /EW
Week 5-10 : 25-50 mg Proviron /ED
Week 12,13,14 : 3000/3000/1500/1500 IU HCG /E5D
Week 15-18 : 150-100-50 mg Clomid /ED
Nb: Dit schema is gemaakt met cycleplanner. De Boldenone wordt iedere drie dagen gezet en de Test. Enth. iedere 6 dagen.
graag opmerkingen, bedankt..........
Ga het ff nummeren werkt handiger..
1. Week 1 de anadrol slechts paar dagen op 50, daarna direct naar 100mg/dag anders krijg je schommelingen, acne en een minder goede start.
2. Omdat het een vrij gezonde cycle is en de a'drols "maar" op 100mg staan (komt overeen met ong 35-40 mg d-bol) zou ik deze 6 ipv 5 weken nemen, voor een betere verzadiging van receptors. Kuur duurt tenslotte 12 weken , geen 10. Wat toch relatief lang is.
3. Een frontload heeft als doel een gelijke afgifte te veroorzaken in de eerste weken zodat er sneller een piek en stabielere bloedspiegels worden bereikt, de dosis voor een ideaal resultaat hiervoor moet het dubbele zijn van de dosis die na deze FL we(e)k(en) volgt. Ook denk ik dat het voldoende kan zijn om slechts 1 steroïde te frontloaden als je werkt met 17 AA orals, in dit geval zou ik zeker testosteron kiezen.
4. Omdat het zijn 4 de kuur is zou ik de test op 750 mg houden gedurende de 10 weken na de frontload, de boldenone zou je kunnen houden op 400mg.
5. De proviron van week 7 tot 12, zodat deze in de laatste weken voor nieuwe receptor verzadiging en een hardere look kan zorgen, zonder in de eerste weken enige gewichtstoename te blokkeren door remming van estrogene aromatisering en dus het upgraden van de AR tegen te gaan.
6. HCG & Clomid: OK
7. Opmerking: Test enth om de 6 dagen idd goed idee voor een nog vlakkere afgifte.
Boldenone indien 200 mg/ML gedosseerd kan om de 6 a 7 dagen, is een lange ester.
8. Tip: voeg creatine toe 2 weken na de laatste injectie of direct nadat je stopt met proviron. Houd je energie inname gelijk na de kuur, en drink tijdens veel water om jezelf te zuiveren van gifstoffen. Mariadistel direct samen met de nakuur beginnen om lever te zuiveren/versterken.
Verder goede keuze in deze stack van AS, deze is bijna ideaal om veel massa mee aan te zetten icm een goed bulk dieet.