MuscleMeat

Complex Carb Gainer goede gainer?

Is niet van die zoete zooi iig.
Pak het als maaltijdvervanger wanneer ik veel onderweg ben.
Lekker makkelijk, goed vol gevoel en niet uren lang blijven boeren.

• Topic Starter Topic Starter
ok thx heb hem ff besteld

In foute topic gepost sorry!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik hem ook. Niets mis mee.

Wel jammer van het schuim, maar goed, dat is niet echt een probleem.

Nu ik hier toch zit, even een vraagje: waar komt die whey vandaan uit CCG?

Nee.

Zijn lege calorieën. Beter is het om echt voedsel te nemen. (maar goed, ik geef toe dat dat ook zijn grenzen heeft en dan is een gainer wel makkelijk als AANVULLING op een goed schema)

Als aanvulling bij een goed schema, is een gainer prima.
Denk niet gelijk dat je veel vvm opbouwt van en paar emmers(gainer).

verder ken ik geen slechte producten van XXL, er word daar veel aandacht besteed aan kwaliteit en service.

Nee.

Zijn lege calorieën. Beter is het om echt voedsel te nemen. (maar goed, ik geef toe dat dat ook zijn grenzen heeft en dan is een gainer wel makkelijk als AANVULLING op een goed schema)

Wat bedoel je met lege calorieen? Zitten gewoon eiwitten, koolhydraten enz in dus snap je ff niet?

Top gainer ga zelf alweer aan me 3de pot beginnen en wil niks anders meer ;)

Wat bedoel je met lege calorieen? Zitten gewoon eiwitten, koolhydraten enz in dus snap je ff niet?

Wazzup refereert denk ik aan dat de meeste gainers vol met suiker zitten en in die zin lege carbs omdat voor je lichaam complexe koolhydraten beter zijn.

Maar misschien zit ik er ook wel naast :D

Nee.

Echt voedsel? Zoals pizza, shoarma, friet?? Wat bedoel je?? Volgens mij is Complex Carb Gainer écht voedsel. Havermout, eiwitten, goede vetten, vitaminen.. echter voedsel bestaat er volgens mij niet ???

Met bodybuilding gaat het erom dat je veel en hoogwaardig voedsel binnen krijgt. Of je je carbs uit rijst, macaronie, brinta of havermout (CCG) haalt maakt weinig uit.

Complex Carb Gainer bevat alles wat een hoogwaardige maaltijd (écht voedsel ??? ) behoort te bevatten..

Terug
Naar boven