- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Op de site van complex is er dit te lezen:
Maar een maat van mij beweerd nu dat complex nog ff open blijft maar dat het georganiseerd word door AREAZ en als het de volgende weken nog populairder word het dan open gaat blijven.
Ik hoop iig dat het waar is
.
Wij, de organisatie die het concept "COMPLEX" tot stand hebben gebracht en dit de voorbije 4 jaar hebben georganiseerd, hebben in overeenkomst met de eigenaar van Areaz Event Hall besloten om de samenwerking te beëindigen vanaf heden.
De naam en domeinnaam (www.complex.be) zullen worden overgedragen aan Areaz Event Hall. Zij zullen vanaf nu de verdere organisatie, muzikale invulling en marketing op zich nemen. In tussentijd kan u terecht op de website www.areaz-eventhall.com voor meer informatie.
Wij gaan in ieder geval niet stil zitten en zullen met veel passie onze energie gaan steken in nieuwe projecten voor de toekomst.
Wij danken iedereen waarmee we de voorbije 4 jaar zoveel schitterende nachten hebben mogen beleven en we zien elkaar zeker nog terug !
UNITED AS 1 MTF !!!
Maar een maat van mij beweerd nu dat complex nog ff open blijft maar dat het georganiseerd word door AREAZ en als het de volgende weken nog populairder word het dan open gaat blijven.
Ik hoop iig dat het waar is
.

zoals in Cherrymoon 
Goede dj's ja dat wel. Maar dat is toch echt de saaiste discotheek. Enigste reden dat de mensen daar plezier maken is omdat ze bijna allemaal wel iets nemen. Maar de sfeer daar trok echt op niets.
), ga er niet heen als je hetzelfde als complex verwacht