Fitness Seller

Shocking News Complex gesloten of toch niet?

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
Op de site van complex is er dit te lezen:
Wij, de organisatie die het concept "COMPLEX" tot stand hebben gebracht en dit de voorbije 4 jaar hebben georganiseerd, hebben in overeenkomst met de eigenaar van Areaz Event Hall besloten om de samenwerking te beëindigen vanaf heden.

De naam en domeinnaam (www.complex.be) zullen worden overgedragen aan Areaz Event Hall. Zij zullen vanaf nu de verdere organisatie, muzikale invulling en marketing op zich nemen. In tussentijd kan u terecht op de website www.areaz-eventhall.com voor meer informatie.

Wij gaan in ieder geval niet stil zitten en zullen met veel passie onze energie gaan steken in nieuwe projecten voor de toekomst.

Wij danken iedereen waarmee we de voorbije 4 jaar zoveel schitterende nachten hebben mogen beleven en we zien elkaar zeker nog terug !

UNITED AS 1 MTF !!!

Maar een maat van mij beweerd nu dat complex nog ff open blijft maar dat het georganiseerd word door AREAZ en als het de volgende weken nog populairder word het dan open gaat blijven.

Ik hoop iig dat het waar is:(.

End of the world!! ;)

Ik was vroeger wel voor de muziek, tot de hype er rond opkwam en iedereen een spiegelbeeld van elkaar werd. van mij mogen ze het gerust sluiten.. en een andere tent openen :D zoals in Cherrymoon :)

zolang al die complex gangers maar niet naar Creamm komen nu :)

't is inderdaad niet gedaan. Complex het concept is gedaan, maar voorlopig blijft het open en misschien krijgt het wel een heel andere naam, maar het is wel nodig dat het openblijft, want anders gaan al die pokemons en superdudes naar cherrymoon gaan, en dat willen we natuurlijk niet.

't is inderdaad niet gedaan. Complex het concept is gedaan, maar voorlopig blijft het open en misschien krijgt het wel een heel andere naam, maar het is wel nodig dat het openblijft, want anders gaan al die pokemons en superdudes naar cherrymoon gaan, en dat willen we natuurlijk niet.
Kom jij daar vaak?

• Topic Starter Topic Starter
Zelf vond ik complex wel beter dan cherrymoon eigenlijk, maar goed dat kan ook komen omdat ik daar toen scheef aant gaan was.

Ik zit momenteel nog met uitgangsverbod, maar cherry is wel the place to be voor hardcore in belgië, toch het dichtsbijzijnd, dus nog ff wachten tot ik daar terug mijn stek van maak :D

Laatst bewerkt:
Echte junks gebruiken drugs op straat.

Bom erop.

Precies of complex was zo goed :o Goede dj's ja dat wel. Maar dat is toch echt de saaiste discotheek. Enigste reden dat de mensen daar plezier maken is omdat ze bijna allemaal wel iets nemen. Maar de sfeer daar trok echt op niets.

Precies of complex was zo goed :o Goede dj's ja dat wel. Maar dat is toch echt de saaiste discotheek. Enigste reden dat de mensen daar plezier maken is omdat ze bijna allemaal wel iets nemen. Maar de sfeer daar trok echt op niets.

:orly:

Er zijn maar zelden discotheken geweest waar zo'n goede sfeer was (in 2007 dan) the return vond ik toen ook schitterend.

Welke discotheken vond jij dan beter?

Idd the return en the site! wat was dat toch jammer dat die dicht zijn gegaan :(
Ik heb zo het idee dat de jump en tek discotheken stillaan aan het doodbloeden zijn,
eerst the site dicht, dan the return dat werd dan fuzion, ook dood na 4 weken.
Dan heb je hier nog re-loaded waar ze zaterdag jump en r&b draaien, die jump zaal gaat ookal weg. Enige wat er nog overschiet hier in de buurt is dan Highstreet en daar zit ookal véél minder volk dan vroeger.

Idd the return en the site! wat was dat toch jammer dat die dicht zijn gegaan :(
Ik heb zo het idee dat de jump en tek discotheken stillaan aan het doodbloeden zijn,
eerst the site dicht, dan the return dat werd dan fuzion, ook dood na 4 weken.
Dan heb je hier nog re-loaded waar ze zaterdag jump en r&b draaien, die jump zaal gaat ookal weg. Enige wat er nog overschiet hier in de buurt is dan Highstreet en daar zit ookal véél minder volk dan vroeger.

Highstreet, daar ging ik vroeger altijd op vrijdag naartoe, vorig jaar veranderde dat er wel opeens kwa volk op een paar weken tijd. Nu nooit echt spectaculair gevonden daar maar voor vrijdag was het altijd goed, en dan de dag nadien ofwel complex of the return:o.

Ik denk niet dat het te maken heeft met dat genre van muziek, maar gwn het feit dat elke discotheek zijn periode heeft. het leeglopen van complex had ook te maken met de heropening van cherry imo. Die muziek zal het wel nog goed blijven doen als het verder blijft evolueren (zoals nu met complex het geval was, de muziek daar was ook al helemaal verandert tegenover het oude jump).

Complex is helemaal niet toe door leegloop ofzo, het Areaz-team was gewoon te moeilijk om mee samen te werken, wouden steeds meer winst en weinig tot niets herinvesteren, en het managerteam achter complex is dat beu geworden(in principe hetzelfde team als bassevents) en opgestapt.

Complex Birthdayz werd al een tijdje georganiseerd door Areaz zelf en de residents vonden die contacten daar heel slecht en hebben besloten niet bereid zijn resident te blijven zonder het oude manager team, omdat zowel voor hun als voor de klant dezelfde kwaliteit niet kan gewaarborgd worden.

Heel grappig wat er nu gebeurd, DJ Bjorno zit in het nieuwe resident team, één van de namen achter the-clubs die al die jaren complex heeft afgebroken(en tig van clubs heeft geopend om enkele weken weer te laten sluiten :D) bij elke gelegenheid.

De complex zoals die was is dood en zal niet meer terugkomen(tenzij areaz ooit faillit gaat en BE het gebouw overkoopt ofzo :P), ga er niet heen als je hetzelfde als complex verwacht ;). Het zal allemaal wat minder indrukwekkend zijn en de cliché harddance muziek zal gedraaid worden zonder veel originaliteit :P.

Ik denk wel dat BassEvents een oplossing in het vooruitzicht heeft en ze deze spoedig zullen bekendmaken, alles wijst toch in die richting, dus een ramp zal het niet worden.

enja, als je dan ghosthouse, cherrymoon, en het nieuwe bassevents ding hebt, geef ik de nieuwe complex niet lang :).

Complex is helemaal niet toe door leegloop ofzo, het Areaz-team was gewoon te moeilijk om mee samen te werken, wouden steeds meer winst en weinig tot niets herinvesteren, en het managerteam achter complex is dat beu geworden(in principe hetzelfde team als bassevents) en opgestapt.

Complex Birthdayz werd al een tijdje georganiseerd door Areaz zelf en de residents vonden die contacten daar heel slecht en hebben besloten niet bereid zijn resident te blijven zonder het oude manager team, omdat zowel voor hun als voor de klant dezelfde kwaliteit niet kan gewaarborgd worden.

Heel grappig wat er nu gebeurd, DJ Bjorno zit in het nieuwe resident team, één van de namen achter the-clubs die al die jaren complex heeft afgebroken(en tig van clubs heeft geopend om enkele weken weer te laten sluiten :D) bij elke gelegenheid.

De complex zoals die was is dood en zal niet meer terugkomen(tenzij areaz ooit faillit gaat en BE het gebouw overkoopt ofzo :P), ga er niet heen als je hetzelfde als complex verwacht ;). Het zal allemaal wat minder indrukwekkend zijn en de cliché harddance muziek zal gedraaid worden zonder veel originaliteit :P.

Ik denk wel dat BassEvents een oplossing in het vooruitzicht heeft en ze deze spoedig zullen bekendmaken, alles wijst toch in die richting, dus een ramp zal het niet worden.

enja, als je dan ghosthouse, cherrymoon, en het nieuwe bassevents ding hebt, geef ik de nieuwe complex niet lang :).

Idd, op de site stond dat ze nieuwe projecten plannen, ik hoop iig dat er iets mooi in de plaats komt:D.

Als die speciale sT van complex wegvalt dan intresseert het me ook minder, van die klassieke hardstyle vind ik toch minder.

Dat vond ik het mooie aan complex, een unieke sT enzo.

Terug
Naar boven