XXL Nutrition

Computer blijft hangen

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Hey Dbb

Om de minuut en soms om de 10 seconden loopt mijn computer steeds vast, soms voor 5 minuten soms voor 1 minuut soms voor een paar seconden.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Mvg, Ruud

je computer blijft hangen?
-> draadje doorknippen, probleem opgelost
;)

meestal softwarematig probleem, kijk of er niet teveel programma's op de achtergrond meespelen

• Topic Starter Topic Starter
Waarom verwachte ik dit antwoord, ik had het zelfs in de post zelf al veranderd naar "loopt vast"

niet echt orgineel "klusmier" , en je humor is ook ver te zoeken

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 12:54 ----------

Ok bedankt voor je antwoord

bump

Slechte fysiek.

Waarschijnlijk (90% kans) is je Windows installatie messed up of je voeding is slecht.

Probeer eens een live cdtje van Ubuntu en als dat wel een uur draait zonder vast te lopen weet je dat je windows opnieuw moet installeren.

Even je computer scannen op virussen.

Processen killen die niet horen te draaien, of die niks doen.
Kijken of het dan nog steeds geldt.

Anders even windows repair doen of terug gaan naar een herstel punt.

Windows eens opnieuw installeren en als het dan nog steeds is dan is het een hardwarematig probleem

misschien eens je Windows 95 pc eruit doen :) En wat nieuws kopen..

Heb je een back-up? Zoja installeer dan windows ff opnieuw.

Hitte, stof je computer een keertje goed af, en doe een mem-test.

Ja Hitte dacht ik ook al, dus had mijn hele computer stofvrij gemaakt. Gebeurt helaas nogsteeds, ik heb geen virussen had ook gescand.

Alleen is het wel zo dat het niet gebeurt als ik in veilige modus zit. Dus ik zal idd is naar het herstelpunt gaan, vervelende is alleen dat ik vrij belangrijke dingen hebben zitten doen daarna :P

hardeschijf eruit halen, even in een andere computer stoppen, backup maken en dan windows opnieuw erop zetten.

Systeemherstel veranderd niks aan je bestanden.

haha shit ik wou dezelfde grap maken als Klusmier... :fa:

veilige modus herstelpunt, anders backupje maken en systeemherstel, werkt voor mij meestal (geen goed teken dat het zovaak gebeurt maarja:D)

Defragmenteren

Ccleaner (regelmatig) gebruiken... http://www.piriform.com/ccleaner

Handige programma om je pc schoon te vegen van allerlei crap, je kunt er bovendien
instellen welke programma's je wel en niet op achtergrond wil draaien. Een aanrader.

Is volgens mij wel een virus of de voeding. Formatteren die hap en dan weer zien wat die doet

Ik denk dat hij na 4 maanden zijn pc wel gefixt heeft hehe.

Of loopt je pc nog steeds vast Ruud? xD

Haha nee ik had hem geformateerd :p nogsteeds wat kleine kuurtjes maar voor de rest weer prima :)

Terug
Naar boven