MuscleMeat

Computer boxjes

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ben op zoek naar het volgende (beetje aan het brainstormen :D)

Het gaat over computer/geluidsboxjes.

Eisenpakket (weer veel zoals gebruikelijk ...):

* wit kleurig eventueel met wat zilver.
* Liefst langwerperiger.
* een toch wel aantal watts: 20 - 100 watt (?)
* bassbox GEEN PRE (liever niet)
* mooi wat strakker wit design
* Goed/ normaal geluid (liefst helder,detail) hi-fi.
* Merk maakt me niet direct wat uit: B- meken kunnen ook goed klinken.
Liefst: genomeerde merken ala: sony/Philips/Jvc of specifieke computermerken.
* Budget: liefst onder de 100 euo's compleet incl. btw.

weetje welke mooi zijn, de JBL Creature 2
daar zijn ook andere varianten in.. en officieel voor pc en ipod.. maar echt geweldige qualitieit... heb ze bij me tv/xbox :dance: en in de woonkamer bij de radio :D echt geweldig en niet duur.. rond 100e bij mediamarkt
ciao

Ben op zoek naar het volgende (beetje aan het brainstormen :D)

Het gaat over computer/geluidsboxjes.

Eisenpakket (weer veel zoals gebruikelijk ...):

* wit kleurig eventueel met wat zilver.
* Liefst langwerperiger.
* een toch wel aantal watts: 20 - 100 watt (?)
* bassbox GEEN PRE (liever niet)
* mooi wat strakker wit design
* Goed/ normaal geluid (liefst helder,detail) hi-fi.
* Merk maakt me niet direct wat uit: B- meken kunnen ook goed klinken.
Liefst: genomeerde merken ala: sony/Philips/Jvc of specifieke computermerken.
* Budget: liefst onder de 100 euo's compleet incl. btw.

Creative I-Trigue L3800 2.1
9 watt RMS per kanaal (2 kanalen)
30 watt RMS subwoofer
Frequentieweergave: 30 Hz tot 20 kHz

De Creative I-Trigue L3800 is het 2.1-luidsprekersysteem dat design, technologie en kwaliteit combineert. De satellietluidsprekers passen met hun aantrekkelijke behuizingen in geborsteld metaal perfect bij notebooks, LCD-schermen en televisies. Twee NeoTitanium microdrivers en een Lateral Firing Transducer zorgen in elke satelliet voor verbluffende audioprestaties. Dubbele versterking voorziet de drivers individueel van een optimaal vermogen en optimale frequenties. Dit levert indrukwekkende resultaten op in de hoge en middenfrequenties en een bredere stereogeluid. Met zijn krachtige bassen zorgt de subwoofer voor de perfecte ondersteuning. De I-Trigue L3800 is geschikt voor compatibele MP3-spelers, gameconsoles en televisies. Het pakket bevat ook een unieke infrarood afstandsbediening waarmee gebruikers zowel een aangesloten MP3-speler zoals de Zen Micro, als de luidsprekers kunnen bedienen. De set heeft ook een hoofdtelefoonuitgang voor individueel luisterplezier.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

weetje welke mooi zijn, de JBL Creature 2
daar zijn ook andere varianten in.. en officieel voor pc en ipod.. maar echt geweldige qualitieit... heb ze bij me tv/xbox :dance: en in de woonkamer bij de radio :D echt geweldig en niet duur.. rond 100e bij mediamarkt
ciao

Die bedoelde ik. Je hebt er ook nog zo een voor de ipod, met geweldig geluid. Dat zijn doorzichtige speakers en bass.

Ik heb zelf de logitech z-5500. Erg mooie set. Kost wel rond de 300 euro geloof ik. Weet niet wat je budget is?

ik heb logitech. kan ik je echt aanraden, geeft een hele mooie klank. is wel met subwoofer maar als je dat hebt gehoord wil je niet anders, maakt je geluid veel completer en voller.

Harman Kardon soundsticks 2 heb ik..

gebruik ze als speakers voor me hele huis! echt een gruwelijk zuiver geluid komt eruit.

Nadeel is e prijs.. maja danheb je ook wel wat!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze zijn wel leuk niet te duur (80eu) en een redelijk geluid

Je koopt voor 50 euro een stereotoren op marktplaats. Die aansluiten op je pc en je hebt fatsoenlijk geluid.

• Topic Starter Topic Starter
Is inderdaad een beetje de richting wat ik zoek.
Vooral de eerste tip voor de Logitecs.

Terug
Naar boven