XXL Nutrition

Computer 'hacken'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
om een lang verhaal kort te houden:

iemand die ik ken heeft pics op zen computer. die pics wil ik hebben (lees: moet ik hebben). hoe de hell ga ik die er af krijgen? vragen gaat niet werken :D

m.a.w. hoe hack ik iemands computer :P

als je nog helemaal niks weet lijkt het me een beter dat je er helemaal niet aan begint.

Met hem afspreken een uur rijden van waar ie woont en dan niet op komen dagen, dan in ze huis inbreken en de fotos kopieren. (is net zo strafbaar als hacken maar veel makkelijker.) Of je laat het iemand anders doen.

om een lang verhaal kort te houden:

iemand die ik ken heeft pics op zen computer. die pics wil ik hebben (lees: moet ik hebben). hoe de hell ga ik die er af krijgen? vragen gaat niet werken :D

m.a.w. hoe hack ik iemands computer :P

Gewoon zoals in films.. met een floppydisk en een geweer.

• Topic Starter Topic Starter
the journey begins!

het is de moeite in ieder geval zwaar waard :D

maatje van me heeft World of Warcraft-clan... misschien dat daar nog nerds in zitten die het kunnen. anders ga ik zelf een hacking nerd worden :D

Trojans

Of als hij ze fotos op een site heeft staan waarvan jij natuurlijk de pssw wilt weten ---> keylogger.

Wel met ons delen die foto's.

Mag niet, dus HOE zal niemand je in een post uitleggen.
Soms is het heel simpel, vaak niet ;)
Gebruik je hersens, daar dienen ze voor :D

besef je wel dat een dergelijke actie strafbaar is....
jmmr voor u ben ik een 'ethical hacker' ;)

Wat voor foto's zijn het dan? Privé foto's van je vriendin die op haar ex z'n computer staan?

Daarbij is het ook strafbaar, en daarbij komt ook kijken dat hij het misschien niet helemaal tof zal vinden als hij weet dat jij in zijn computer hebt lopen k*tten, maarja dat is jouw pakkie aan :D

Als je em kent kan je toch makkelijk ff bij hem langsgaan, iets doms vragen zoals 'hey heb je nog paar leuke computer spelletjes' en wanneer je bij hem achter de PC zit vraag je of ie je een glas drinken kan halen.. snel kopieren op een memory stick ofzo en ta-da

besef je wel dat een dergelijke actie strafbaar is....
jmmr voor u ben ik een 'ethical hacker' ;)

wat is dat nu weer voor bullshit. Door iemand anders zijn spullen (PC) snuffelen is zowieso niet ethisch. Dus ofwel ben je een onethische hacker, ofwel ben je gewoon geen hacker.

ik snuffel door niemands spullen (zonder opdracht).
wat is nu je punt ???

ik snuffel door niemands spullen (zonder opdracht).
wat is nu je punt ???

wat is dan het verschil met de TS? hij geeft je toch gewoon de opdracht om ff die foto's te zoeken.
of wat bedoel je precies? want ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand je de opdracht geeft om door zijn eigen spullen te snuffelen:p

m.a.w. you know shit, en dat geeft ook niet... maar houd je attitude dan gewoon lekker voor je....

anyway dit topic gaat niet over mij, terug ontopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven