XXL Nutrition

Computer hangt zonder reden

Exige

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Nou, er is altijd een reden natuurlijk, anders zou het niet gebeuren.

Maar mijn comp hangt muurvast op de raarste momenten. Het heeft weinig te maken met software volgens mij, want het gebeurt op de raarste momenten.
Ik moet de comp dan dus opnieuw opstarten door de aan/uit knop ingedrukt te houden, wat me niet echt bevorderlijk lijkt om dit eens in de 2 dagen te doen.

Ik heb zo'n beetje gelezen erover en het lijkt te maken te hebben met fouten in het register (ja toch?), dus ik heb CCleaner gedownt. Echter dat lijkt niet veel te helpen. Hij vindt wel het een en ander, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Heb ik nog een andere (betere) register cleaner nodig of moet ik het probleem ergens anders zoeken?

Ik heb Vista 64bit en run altijd alle updates.

Karma gegarandeerd. :thumb:

controleer je temperatuur..
d/l bvb everest dat is een check up tool..

Download SiSoftware Sandra Lite, controleer idd je temperatuur. Is deze ver boven de norm, computer uit, open maken, ontstoffen, kijken of fans nog goed kunnen draaien.
Controleer het geheugen en CPU gebruik van programma's (CTRL + ALT + DEL), kijk of je hier iets ziet wat ver boven de norm is en alles opslokt, controleer wat dit is en of het de bedoeling is.
Mocht dit niet helpen, zou het nog n beschadiging op j HD kunnen zijn, gaan pc's soms ook raar doen.
Mocht dit het geval zijn, of geen van bovenstaande redenen, kan het soms goed doen alles wat je wilt bewaren te backuppen en dan n fresh re-install te doen van windows, of je pc weg te brengen en t laten controleren.

p.s. Dit is iig wat de ervaring mij leert, er zijn hier vast wel computer-experts die je beter kunnen helpen.

Nou, er is altijd een reden natuurlijk, anders zou het niet gebeuren.

Maar mijn comp hangt muurvast op de raarste momenten. Het heeft weinig te maken met software volgens mij, want het gebeurt op de raarste momenten.
Ik moet de comp dan dus opnieuw opstarten door de aan/uit knop ingedrukt te houden, wat me niet echt bevorderlijk lijkt om dit eens in de 2 dagen te doen.

Ik heb zo'n beetje gelezen erover en het lijkt te maken te hebben met fouten in het register (ja toch?), dus ik heb CCleaner gedownt. Echter dat lijkt niet veel te helpen. Hij vindt wel het een en ander, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Heb ik nog een andere (betere) register cleaner nodig of moet ik het probleem ergens anders zoeken?

Ik heb Vista 64bit en run altijd alle updates.

Karma gegarandeerd. :thumb:

Daar is het probleem, Format C: problem solved

Terug
Naar boven