AndroidHealthClinic

Computer issues

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik zet nu voor de eerste keer zelf een computer in elkaar maar er zijn een paar dingen waar ik nie tuit kom.

Ten eerste heeft mijn voeding van mijn kast 20 pins, en is de ingang in mijn moederboard 24. Hij past evengoed wel gewoon, alleen heeft hij 4 "pinopeningen" over. Kan dit kwaad?

Ten tweede, Ik heb een nieuwe HD gekocht maar de normale HD kabel past er niet op? Het heeft ook gen pins zoals de oude schijven wel hadden maar meer een soort van randjes met metalen plaatjes derop. Beetje zoals een Flashkaartje die randjes.
Edit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit dus. Heb je daar aparte sataconnectors voor?

Wie o wie kan mij helpen.

Karma!

Je moet een andere voeding gaan kopen, 1 die een 24pins ATX aansluiting heeft, je hd heeft een nieuw soort SATA aansluiting hier moet je een convertertje voor kopen zodat je dus een normale stroomaansluiting op je HD kan duwen.

deze moet je dan kopen voor je hd.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet een andere voeding gaan kopen, 1 die een 24pins ATX aansluiting heeft, je hd heeft een nieuw soort SATA aansluiting hier moet je een convertertje voor kopen zodat je dus een normale stroomaansluiting op je HD kan duwen.
Is er ook geen converter voor die voeding? Lekker klote als ik straks weer een hele nieuwe voeding moet kopen. Hij pas namelijk wel, heb alleen 4 pinopeningen over?

Daar heb je ook een converter voor die 20 pins naar 24 pins maakt, maar het kan zijn dat je voeding te zwak is voor je nieuwe setup, dat durf ik niet te zeggen, dus het kan zijn dat je computer niet stabiel is.

een 20 pin voeding past perfect op een 24 pin moederbord.
Geen problemen.

of de voeding sterk genoeg is een andere kwestie ma het aantal pins zegt niets over de sterkte van de voeding.

Terug
Naar boven