69raywwf
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Wie kan me helpen, sinds ik Vista heb moet ik bij bijna alles wat ik doe toestemming geven, tot soms 2x toe.
Als ik iets op de externe schijf wil zetten, of ervan af wil halen, overal krijg ik meldingen van het "Beveiligings centrum Microsoft windows ".
Ook als ik een torrent wil pakken, ik wordt daar een beetje moe van.
Wie weet wat ik moet doen om daa vanaf te komen.
Ik heb zelfs problemen om een programma te verwijderen, omdat ik daar de machtiging niet voor heb!!!!!!!!!
GRtverdmmm, wie helpt mij
Ik kan al bijna niets meer doen omdat de computer zo verschrikkelijk sloom is.
Zelf bij het typen van berichten moet ik alles nakijken omdat hij gewoon letters vergeet.
Ik wil niet zo snel overnieuw vista eroverheen gooien, dan is die wel we sneller maar heb ik nog steeds de "beveiligings centrum" meldingen, maar ben ik ook weer alles kwijt.
Als ik iets op de externe schijf wil zetten, of ervan af wil halen, overal krijg ik meldingen van het "Beveiligings centrum Microsoft windows ".
Ook als ik een torrent wil pakken, ik wordt daar een beetje moe van.
Wie weet wat ik moet doen om daa vanaf te komen.
Ik heb zelfs problemen om een programma te verwijderen, omdat ik daar de machtiging niet voor heb!!!!!!!!!
GRtverdmmm, wie helpt mij
Ik kan al bijna niets meer doen omdat de computer zo verschrikkelijk sloom is.
Zelf bij het typen van berichten moet ik alles nakijken omdat hij gewoon letters vergeet.
Ik wil niet zo snel overnieuw vista eroverheen gooien, dan is die wel we sneller maar heb ik nog steeds de "beveiligings centrum" meldingen, maar ben ik ook weer alles kwijt.