AndroidHealthClinic

Computerprobleem HP

Even recoveren, bij het opstarten op F8 rammen

mij lijkt het dat hij bezig is met iets en traag werkt, geen virus/spyware/process op de achtergrond die het boeltje vertraagt?

mij lijkt het dat hij bezig is met iets en traag werkt, geen virus/spyware/process op de achtergrond die het boeltje vertraagt?

Of hij draait Vista met een te traag systeem :D
(vriend van me heeft zo'n Acer laptop die hij bij een GSM abo heeft gehad... alles is goed zat, behalve de videokaart... en dat vertraagt de boel best wel. (veel is uiteraard wel uit te schakelen))

Kun je niet iets meer over het systeem vertellen ? (specificaties/besturingssysteem)

Lijkt me dat internet explorer gewoon vastloopt, probeerde je firefox al?

misschien ff battery eruit halen en daar zit een knopje met reset volgens mij (heb ik tenminste) mijn klaptop deed helemaal niks meer en na dat knopje ingedrukt te hebben deed hij het weer ;)

• Topic Starter Topic Starter
...........

Laatst bewerkt:
HP Pavilion dv9000 laptop
Vista standaard programma dus
Norton

Ik weet wel dat ik er goed van begin te balen

Je systeem is zeker zwaar genoeg:

Notebook: HP Pavilion dv9000
Processor: Intel Core 2 Duo T7400
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce Go 7600 128 MB
Beeldscherm: 17.1 inch, 16:10, 1440x900 pixels
Gewicht: 3.6kg
Links: HP homepage

Mijn laptop van anderhalf jaar oud(T7200, met volgens mij dezelfde videokaart), draait zonder problemen Vista. Het ligt dus niet aan je hardware :p

(heeft niemand van je vrienden kennis van PC's ? Dat zou het een stuk makkelijker maken voor je)

Zoals ik eerder al zei, even recoveren tijdens het opstarten op F8 rammen.

hier een T2300 (1,6 Ghz) en vista draait hier ook soepel, dat is het zeker niet.
Ik zie dat je daar norton hebt geinstalleerd, zit die phishing filter niet moeilijk te doen?

Verwijder eens een keer google toolbar of een andere toolbar die aanstaat.

of anders internet explorer openen , en dan naar extra-->internet opties-->tabblad geavanceerd--> hier even de standaard instellingen van de internet explorer herstellen

..........

Laatst bewerkt:
...............

Laatst bewerkt:
...........

Laatst bewerkt:
Wat doet ie in veilige modus met netwerkmogelijkheden?

............

Laatst bewerkt:
installeer firefox, van IE kun je zo'n onzin verwachten

Terug
Naar boven