Fitness Seller

Computerprobleem

Ano_200622

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
Hallo,

Collega van me heeft haar minilaptopje meegenomen omdat dat ding op de hobbel is en ik heb de eer om er wat aan te doen.
Ze kan geen verbinding meer maken met draadloze netwerken enzo.
Als ik bij apparaatbeheer kijk zie ik dat alle netwerkadapters dubbel staan waarvan 1 met uitroepteken (+ de toevoeging symantec network security miniport).
Wie gaat mij helpen een doosje merci's te krijgen?

Groetjes Ray(mond)

Allebei de netwerkadapters eruit fl*kkeren. Laten scannen naar nieuwe hardware, adapter komt er terug en drivers installeren.
Klaar op 15min tops

• Topic Starter Topic Starter
kan het apparaat niet verwijderen. het apparaat is mogelijk nodig voor het starten van de computer

kan het apparaat niet verwijderen. het apparaat is mogelijk nodig voor het starten van de computer

mogelijk nodig om op te starten? No way. Schakel het dan uit. Opstarten, disable de opstart via netwerk
functie in BIOS en boot. Dan moet je het normaal wel eruit kunnen fl*kkeren.

mogelijk nodig om op te starten? No way. Schakel het dan uit. Opstarten, disable de opstart via netwerk
functie in BIOS en boot. Dan moet je het normaal wel eruit kunnen fl*kkeren.

Ik vrees dat ik geen merci's ga krijgen robke.

Tevens is er een bizar probleem, aan 2 kanten van de laptop zit een usb poort. En er werkt er altijd maar 1, soms wisselt ie om.

usb 2.0 en 3.0 waarschijnlijk.

Ik vrees dat ik geen merci's ga krijgen robke.

Tevens is er een bizar probleem, aan 2 kanten van de laptop zit een usb poort. En er werkt er altijd maar 1, soms wisselt ie om.

Ik zou alleszins toch eens een update van de drivers zoeken.

Ivm USB: als je rechts klikt in je apparaat beheer op zo'n usb verdeler onder het tabje energiebeheer oid. (ik heb Engels)
Kan het zijn dat de functie: "uitschakelen om stroom te besparen" aangevinkt staat. Dan krijg je dat wel eens.

Ik zou alleszins toch eens een update van de drivers zoeken.

Ivm USB: als je rechts klikt in je apparaat beheer op zo'n usb verdeler onder het tabje energiebeheer oid. (ik heb Engels)
Kan het zijn dat de functie: "uitschakelen om stroom te besparen" aangevinkt staat. Dan krijg je dat wel eens.

schakelt hij daarom van USB X naar USB Z? ..(links - rechts )

Bovenstaande dingen zijn gisteren aardig opgelost. Collega had gisteren de laptop mee naar huis genomen, en ik zat vanmorgen op me chocolade te wachten. Komt ze terug met dat klote ding.

Blijkt dat er geen 1 site mee te zien valt. Er is verbinding, er is geen hard ip adres ingesteld. Zowel draadloos als bedraad werkt het niet.
Het lijkt mij dat een andere browser installeren dit probleem niet zal oplossen, iemand nog een tip?

gateway etc ingesteld?

en ik kan geen ipconfig doen want de c is stuk van het toetsenbord en ctr+v werkt niet onder cmd.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 09:21 ----------

neuk mien leem

dat ding is klaar voor de prullenbak man :)

Me jelly.... wil ook chocolade :(

Terug
Naar boven