AndroidHealthClinic

Concert Prince Melkweg

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Staat op nu.nl dat er vanavond een verrassingsconcert is ofzo, Corleone heb je honderd euro over? Is toch weer een kwart van je uitkering, ff een week niet eten? :)

0:00 uur in de melkweg, kosten: 100 euro.

Valt best mee voor 3 uurtjes ;) .

Hoorde op de radio vanochtend dat het een verrassings concert was ?:o

En vanavond nog een keer.

Staat op nu.nl dat er vanavond een verrassingsconcert is ofzo, Corleone heb je honderd euro over? Is toch weer een kwart van je uitkering, ff een week niet eten? :)

:roflol: Ik ben zelf geweest 2 weken terug in Gent (België). Was 85€ ofzo. Maar zeg eens, ben je fan van Princey?

100€ is idd ook nog niet veel als je rekent dat je voor minstens 3u top-entertainment krijgt.

:roflol: Ik ben zelf geweest 2 weken terug in Gent (België). Was 85€ ofzo. Maar zeg eens, ben je fan van Princey?

100€ is idd ook nog niet veel als je rekent dat je voor minstens 3u top-entertainment krijgt.

Gisteren ahoy was krap twee uur met veel te veel pauzes.....ik schat echte speeltijd 1,5 uur. Viel behoorlijk tegen. Show was verder prima! Blijft een icoon!

Gisteren ahoy was krap twee uur met veel te veel pauzes.....ik schat echte speeltijd 1,5 uur. Viel behoorlijk tegen. Show was verder prima! Blijft een icoon!

Wtf, is wel erg kort dat. In Gent was ie begonnen om 20u en om 23u begon ie pas met de vele bisnummers tot over middernacht.. Maar herinner me als ie vorig jaar in het sportpaleis optrad dat het idd ook een stuk korter was.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ken m niet maar wist dat jij fan was

Terug
Naar boven