AndroidHealthClinic

Conquest of Paradise By Myself :p

Shluh

grow mode
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m94
Massa
99kg
Hello gamerz

Ik heb onlangs een nieuw speeltje gekocht , genaamd Rome : Total War
It exceeds my expectations , is echt wel verslavend en grafisch heel mooi.

Het is een RTS (real time strategy) game , waar je legioenen van in de tijd van Rome aanvoerd en je imperium opbouwt.

Je kan met tot 10 000 eenheden spelen op het slagveld , whih is pretty impressive , alle manntjes zijn 3d (geen 2d zoals in de vorige versies)

Ik speel graag custom battles en vind het leuk om peasant barbaren in de pan te hakken , heb ik effe een filmpie opgenomen en dan een muziekje ondergeplaatst , ik weet het is nothing fancy , maar ik ga het dan es remasteren met Premiere , dan kan ik in en uitfaden en effecten op steken.

je kan het filmpje in deze DIR vinden :
http://users.pandora.be/shluh/

genaamd Conquest of Paradise by Shluh

Open het bestand maar met windows media player , sommige andere crashed eronder zo te zien , don't ask me why

ps : Ik ben de rode :p

• Topic Starter Topic Starter
ja nog een kleine toevoeging , hier zie je de bvattle langs de romeinse kant , en ik volg effe 1 boogschutters divisie met ene leuk tunetje :p

staat indezelfde DIR , genaamd "Push it or die"

maak je niet druk over het soms nogal schokkerig overkomen , dat is omdat mijn onagers (katapulten) en men boogschutters pijlen met vuur gebruiken en dat schokt nogal , next time ga ik gene vuur gebruiken dan is da schokkerige shit weg.

ALs er mensen zijn die in hun zieke fantasie een gereconstrueerde battle willen zien , zeg maar dan probeer ik die uit en zet em online

ga naar http://www.totalwar.com/game/

dan in eht menu ga je naar The Game - Factions

daaronder zie je alle rassen die meespelen , en zie je ook direct welke (niet alle) soort leger ze hebben dan kan je daaruit kiezen

ciao

hoe kan je nu spelen met zo'n lage framerate :\

Wat voor een systeem specs heb je nodig om dat spel te spelen?

eq_909 zei:
Wat voor een systeem specs heb je nodig om dat spel te spelen?

Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP

Pentium III 1.0GHz or Athlon 1.0GHz processor or higher

256MB RAM

8x Speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers

300MB of uncompressed free hard disk space

100% DirectX 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers

100% Windows 98SE/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers

DirectX 9.0b

3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers

Terug
Naar boven