MuscleMeat

Cool new feature van audi

reactie op artikel:
@C
Most major metropolitan areas in the US already have a 'change-to-green' light system implemented. These systems are so widespread, in fact, that certain anti-authoritarian entrepreneurs were selling black boxes you could install in your car to mimic the signals generated by emergency vehicles. While only some of these devices actually worked, most have been rendered illegal at the state level. A legal civilian version of this technology is invaluable in areas clogged by street level congestion (i.e. sweet home LA). It would also make traffic light 'surfing' (cruising at a fixed speed to hit consecutive green lights) a lot easier for amateur drivers.
Posted by: AJ | Sep 23, 2008 3:52:36 PM

;)

Kan in Nederland ook (moet je wel in een stadsbus rijden, of daar zo'n ding uitslopen)

Cool!

Lijkt me illegaal.

haha zou soms wel makkelijk zijn :D

Het gaat over de functie om lichten van rood naar groen te laten schakelen wanneer ze onnodig op rood staan. Zelfs als dat veilig zou zijn, zou men dit nooit toelaten. Dit moet allemaal geregeld worden door sensors onder het wegdek of aan de lichten zelf. Men is trouwens wel bezig om dit te optimaliseren.

Het gaat over de functie om lichten van rood naar groen te laten schakelen wanneer ze onnodig op rood staan. Zelfs als dat veilig zou zijn, zou men dit nooit toelaten. Dit moet allemaal geregeld worden door sensors onder het wegdek of aan de lichten zelf. Men is trouwens wel bezig om dit te optimaliseren.

En ik vraag me af of ze dit in het begin al helemaal zonder fouten kunnen doen, niets doet het in het begin perfect als het nieuw is uitgevonden.

Stel dat ding geeft aan dat er niks aan komt en er komt wel wat aan... rampzalige gevolgen dus.

Klinkt niet slecht.

Hier ligt het vol vluchtheuvels op het eind van de straat..ben ik nou niet goed wijs of is dit totaal onnodig. Je stopt of vertraagt toch vanzelf op het eind van een straat?

Terug
Naar boven