Fitness Seller

'Coole mam' hield seksfeestjes voor tieners

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
Waardering
3
Een Amerikaanse vrouw is aangeklaagd vanwege het organiseren van coïtus- en drugsfeesten voor minderjarige jongens. De vrouw uit de staat Colorado verklaarde dat ze weinig populair was op de school van haar kinderen, en dat ze dat wilde veranderen. Ze wilde 'bij de groep horen', vertelde ze de politie.

De 40-jarige Silvia Johnson uit Denver wordt ervan verdacht marihuana, amfetaminen en alcohol te hebben verstrekt aan acht minderjarige jongens die de feestjes bij haar thuis bijwoonden. Johnson heeft bekend met vijf van de jongeren, in de leeftijd van 15 tot 17 jaar oud, coïtus te hebben gehad. Ze wordt aangeklaagd wegens seksueelmisbruik en het aanzetten van minderjarigen tot een misdrijf.

De vrouw werd opgepakt nadat een van de jongens thuis uit de school klapte. Zijn ouders stapten vervolgens naar de politie. De autoriteiten wilden niet bekend maken hoeveel kinderen de vrouw heeft en of zij ook bij de feestjes van hun 'coole mam' aanwezig waren.

Hkt0y3zV0ejwOb4VuEqnTkosgk15Ta2G.jpeg

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/50530

Sjonge, ik had vroeger wel een paar vriendjes waarvan in zou wensen dat hun moeders dit deden :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Whahaha :roflol:

hahaha, wat een mafkees.

moet je wel veel amfetamine ophebben wil je daar op springen :D

als ik zo sommige berichten lees in chat en conversatie moet ik echt denken van: "de wereld gaat naar de zak mensen"
misschien wel maf maar think about it, hoe ziek is die 'coole mam' niet?

Ik had em er ook wel ingeschoten. Wat denk je nou iedereen ligt die ma te palen en jij 'nee liever niet'. Je bent de rest van je leven de gay van de maand (ja denk daar maar eens over na :D) Dus ja ik had haar vaginaal en anaal genomen. Wellicht had ze de zooi er nog even afgepijpt :D.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Coole mam of.................. coleman! 8)

• Topic Starter Topic Starter
eduardjanssen zei:
Ik had em er ook wel ingeschoten. Wat denk je nou iedereen ligt die ma te palen en jij 'nee liever niet'. Je bent de rest van je leven de gay van de maand

:roflol:

Eensch ja. Bovendien staat ze wat oncharmant op de foto waarschijnlijk is ze veel coïtusier in het echt :D

ja jongens, kicken op rijpere vruchten, waarom verwondert me dat niets... :D

toch de droom van iedere masturberende tienerjongen .

zou mijn moeder dit ook voor me hebben gedaan ???

:D:D
ik hoop het niet voor je ;)

wat mannekop heeft die moeder zeg :P

damn.... zoiets maak ik nou nooit mee he? :sad:

:D :p

Terug
Naar boven