XXL Nutrition

Corticosteroïden

smokey juul

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hey peeps,

Ik heb een aanbod gekregen om voor 150 euro 28 dagen corticosteroïden te gebruiken en 3 uurtjes fysieke tests te ondergaan. Dit zou een ontstekingsremmer moeten zijn. Omdat ik niet zomaar iets in mijn lichaam wil gooien wil ik eerst wat research doen. Weten jullie iets van dit spul af?

Greetz

Ik weet er niet zoveel van maar volgens mij is dat spul behoorlijk spierafbrekend wat ik wel eens gehoord heb. (= cortisol ???)

moet je 150 euro betalen of is dat wat je krijgt als je je lichaam aan de wetenschap ter beschikking stelt :eek:

De corticosteroïden:

Corticosteroïden zijn hormonen die door de bijnierschors worden geproduceerd.

In de geneeskunde worden cortisone en zijn afgeleiden gebruikt om ontstekingsreacties in het lichaam af te remmen.

Als gevolg hiervan wordt eveneens de pijn onderdrukt.

Daarnaast blijken cortisone en zijn derivaten een euforische werking te hebben. Vandaar hun gebruik in de sport.

Het gebruik van corticosteroïden bij lokale toepassing ( huidzalven, oor en oogmedicatie, inhalatie vormen en intra- articulaire inspuitingen) is in de huidige dopingwetgeving en reglementering toegelaten .

is eigenlijk het enige wat ik zo snel ken vinden om het ivm doping te brengen , dus ,.... pijnstillend en een euforische werking

• Topic Starter Topic Starter
Ik ontvang er 150 voor, dus als t een milt spul is, is het easy money. Maar ik heb al genoeg gelezen, niet doen dus. Wazig spul. :)

Smokey juul heb jij je ergens opgegeven ofzo ? Hoe kom je met zo'n onderzokers in contact?

sommige ontstekingsremmer zijn hier al van de markt genomen wegens onherstelbare hartklachten...
Het is tevens heel slecht voor de spieropbouw.
Afblijven als je het niet nodig hebt!!

= cortisol = ontstekingsremmer. word ook bij gewrichtsontstekingen ingespoten.

afblijven..dan ken je ook wel stoppen met trainen..haalt aminozuren uit je spieren voo brandstof o.a. k*ttroep

Terug
Naar boven