Fitness Seller

CPU gebruik mega hoog

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ineens uit het niets, werkt me PC heel traag. Ik ff taakbeheer geopend, gebruikt winamp 68% van me CPu, ik denk ik start hem ff opnieuw me winamp en dan is het wel over, nou nu speelt ie geen geluid meer, ff printscreen bijgevoegd.
Ohja bij procesnaam (niet bij gebruikersnaam) stond ook System, die gebruikte ineens 40%, wat is dat?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

scannen op spyware. systeemherstel. virussen,..

Welke winamp versie gebruik je? Winamp staat er om bekend dat bepaalde versies nogal lek zijn voor wat betreft spyware etc.

• Topic Starter Topic Starter
Welke winamp versie gebruik je? Winamp staat er om bekend dat bepaalde versies nogal lek zijn voor wat betreft spyware etc.

5.32, maar heb de DFX sound plugin erbij, normaal geeft dat een CPU gebruik van 5% bij 1024mb. Heel vreemd ik heb hem net opnieuw opgestart(me pc) en nu werkt alles weer goed, winamp gebruikt weer 5%, en dat system proces gebruikt nu ook niets meer, maarja dit hoort toch niet?

Ik scan dagelijks op spyware en adware, trojan en virus 1x per week, alles wordt dagelijks geupdate.

als het maar 1 keer is gebeurd moet je niet direct panikeren...het is een computer dus doet het wat er gezegd wordt zelfs al kan dat een bug veroorzaken. ALs het nog voorvalt miss winamp reinstalleren?

• Topic Starter Topic Starter
Ok tanx man :)

(teveel karma gegeven afgelopen 24uur)

Terug
Naar boven