XXL Nutrition

Creatio ex nihilo

Silentio

aka Blackadder
R.I.P.
Waardering
892
Lengte
1m93
Massa
106kg
Voor de bollebozen onder ons: [Link niet meer beschikbaar]

Waarom een Niets een onhoudbare toestand zou zijn en dit onvermijdelijk moest leiden tot Iets. Een eeuwenoud probleem in een modern, natuurwetenschappelijk jasje.

discuss you little bitches.

(ik heb het trouwens zelf niet gelezen).

Zoiets blijft interessante stof natuurlijk al blijft het zeer technische materie.
Ik zal het even lekker doornemen met een kwarkje. :coffeepc:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hehe doe maar mijn beste.
Uiteindelijk komt het er op neer dat de creationistische logica wordt omgekeerd. Een stabiel en eeuwig niets is op zichzelf genomen een toestand die de constante interventie van een goddelijk wezen nodig zou hebben.
Daar waar de creatie van iets, net "de normale, immanente gang" van zaken zou moeten zijn.
(vooronderstellend dat er al een Niets aan zou voorafgaan, niets wijst zelfs die richting uit.)

Laatst bewerkt:
Hehe doe maar mijn beste.
Uiteindelijk komt het er op neer dat de creationistische logica wordt omgekeerd. Een stabiel en eeuwig niets is op zichzelf genomen een toestand die de constante interventie van een goddelijk wezen nodig zou hebben.
Daar waar de creatie van iets, net "de normale, immanente gang" van zaken zou moeten zijn.
(vooronderstellend dat er al een Niets aan zou voorafgaan, niets wijst zelfs die richting uit.)

Nice :roflol: zelfs hun laatste restje hoop is aan diggelen geslagen.
Time for some good ol' church burning.

Terug
Naar boven