Fitness Seller

Gevonden Crest whitestrips

Ano_93433

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
184
Om tanden te bleken :)
Indien iemand een halve kuur over heeft ofzo is dat ook wel voldoende, tanden zijn al redelijk wit.

Thanks ! Ervaring ermee ? Halve kuur professional effects lijkt me best voor mij, kost ook maar 40 Euro..

Ik denk dat de 20% korting t/m 31 maart was, net gemist dus.. Ben nu bezig met mijn 1e "kuur", morgen 3e dag van de advanced viviv (10 dagen 30min/dag). Heb het idee dat m'n tanden al iets lichter zijn. Ken wat mensen die er positieve ervaringen mee hebben.
Als je snel gevoelige tanden hebt zou ik een kuur pakken die niet zo lang duurt (1u max). Sensodine tandpasta kan het verhelpen: ermee poetsen kan maar je kan het ook even op je tanden laten zitten, wat de pijn moet verzachten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de 20% korting t/m 31 maart was, net gemist dus.. Ben nu bezig met mijn 1e "kuur", morgen 3e dag van de advanced viviv (10 dagen 30min/dag). Heb het idee dat m'n tanden al iets lichter zijn. Ken wat mensen die er positieve ervaringen mee hebben.
Als je snel gevoelige tanden hebt zou ik een kuur pakken die niet zo lang duurt (1u max). Sensodine tandpasta kan het verhelpen: ermee poetsen kan maar je kan het ook even op je tanden laten zitten, wat de pijn moet verzachten.

Aight thanks :) heb geen gevoelige tanden dus np

In forum 'uiterlijk' even zoeken naar topic van kraft over witte tanden, paar pagina's terug. Heb ik zelf mn hele ervaring + fotos opgezet etc

Terug
Naar boven