Ik zit het afgelopen uur een beetje rond te kijken op o.a. marktplaats en heliosport want ik wil een crosstrainer aanschaffen. Nu zijn er echt ontzettend veel verschillende soorten in allerlei rangen en standen. Wat zijn nu betrouwbare merken en waar moet ik juist voor oppassen? Ik weet dat die gare dingen van 100/150 euro bij de Aldi enzo zwaar k*t zijn en niet bepaald comfortabel en stabiel aanvoelen maar mijn oog viel op een aantal advertenties in mijn regio;
Dit is een Dunlop en vraagt er 150 euro voor:
Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland
Een Infiniti, is vrij duur maar is nieuw ook behoorlijk duur, 325e is het hoogste bod. Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland
Deze van Kettler ziet er goed uit, 185e hoogste bod:
En tenslotte ene van Sportop, 185e hoogste bod op het moment:
Marktplaats.nl > ## z.g.a.n. crosstrainer ruim 1 jaar oud. ## - Sport en Fitness - Fitness
Iemand hier toevallig in het bezit van bovenstaande crosstrainers of gelijksoortige of heeft er iets anders over te vermelden?
Bij voorbaat dank
Dit is een Dunlop en vraagt er 150 euro voor:
Een Infiniti, is vrij duur maar is nieuw ook behoorlijk duur, 325e is het hoogste bod. Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland
Deze van Kettler ziet er goed uit, 185e hoogste bod:
En tenslotte ene van Sportop, 185e hoogste bod op het moment:
Marktplaats.nl > ## z.g.a.n. crosstrainer ruim 1 jaar oud. ## - Sport en Fitness - Fitness
Iemand hier toevallig in het bezit van bovenstaande crosstrainers of gelijksoortige of heeft er iets anders over te vermelden?
Bij voorbaat dank