Fitness Seller

Verkocht Crosstrainers

Klaaswitz

Monstrous Giant
Waardering
764
Ik zit het afgelopen uur een beetje rond te kijken op o.a. marktplaats en heliosport want ik wil een crosstrainer aanschaffen. Nu zijn er echt ontzettend veel verschillende soorten in allerlei rangen en standen. Wat zijn nu betrouwbare merken en waar moet ik juist voor oppassen? Ik weet dat die gare dingen van 100/150 euro bij de Aldi enzo zwaar k*t zijn en niet bepaald comfortabel en stabiel aanvoelen maar mijn oog viel op een aantal advertenties in mijn regio;

Dit is een Dunlop en vraagt er 150 euro voor:
Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

Een Infiniti, is vrij duur maar is nieuw ook behoorlijk duur, 325e is het hoogste bod. Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

Deze van Kettler ziet er goed uit, 185e hoogste bod:
Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

En tenslotte ene van Sportop, 185e hoogste bod op het moment:
Marktplaats.nl > ## z.g.a.n. crosstrainer ruim 1 jaar oud. ## - Sport en Fitness - Fitness

Iemand hier toevallig in het bezit van bovenstaande crosstrainers of gelijksoortige of heeft er iets anders over te vermelden?

Bij voorbaat dank :)

goed topic@ wou ik eigelijk zelf ook weten:)

• Topic Starter Topic Starter
Hm dus niemand hier die iets met crosstrainers heeft? :o

kijk eens in het cardiovak.
roeien lijkt me leuker trouwens.
but that,s me..........:rolleyes:

Vriend van me heeft er begin dit jaar 1 bij Helisports gekocht. Was de goedkoopste en koste een 300 Euro. Maar ik zie net op de site dat hij er niet meer bij staat. Degelijk toestel + online hebben ze hem gratis een compleet cardio schema opgesteld.
Enigste (klein) nadeel is dat de borstband van de hartslagmeter van plastiek is en na verloop van tijd waarschijnlijk zal moeten vervangen worden.

Maar moest ik er mij 1 kopen zou het toch ook bij Helisports zijn.

Dag Klaas,

Wellicht kunnen we eens spreken over je zoektocht naar een goede crosstrainer. Ik heb een nieuwe staan, met garantie, die zeer goed is en voor de kostprijs importeur weg mag, als je snel bent.
Mail me maar even hier!

Hoor graag van je.

Ik heb een Trek2000 gekocht op http://www.itek.be/

Ben ik reuze tevreden van ... en dat voor 100euro ;)

Terug
Naar boven