MuscleMeat

Crysis 2

hehe, had hem al een tijdje gelden gezien, gruwelijk(!) spel inderdaad!

crysis ( & crysis warhead) wel een beetje gezien :D ben benieuwd

komt die ook voor de ps3?

ben dr wel benieuwd naar.
hopelijk trekt mn pc het nog een beetje... ding is ook alweer 2.5 jaar oud, en crysis staat er nou eenmaal om bekend dat het een erg zwaar spel is :P

http://www.insidegamer.nl/playstati...sis-2-iets-mooier-op-PS3-dan-op-Xbox-360.html

Zeer leuk artikel ;) mooier als op de Xbox 360 dus.

ben dr wel benieuwd naar.
hopelijk trekt mn pc het nog een beetje... ding is ook alweer 2.5 jaar oud, en crysis staat er nou eenmaal om bekend dat het een erg zwaar spel is :P

haha, ik ben bang dat je het dan niet echt soepel gaat spelen :p echt een zwaar spel, niet normaal.
Crysis is al zwaar voor je videokaart / processor. Laat staan crysis 2.

http://www.insidegamer.nl/playstati...sis-2-iets-mooier-op-PS3-dan-op-Xbox-360.html

Zeer leuk artikel ;) mooier als op de Xbox 360 dus.

haha, ik ben bang dat je het dan niet echt soepel gaat spelen :p echt een zwaar spel, niet normaal.
Crysis is al zwaar voor je videokaart / processor. Laat staan crysis 2.
daarom :P
crysis kon ik wel op high spelen (very high lukte niet omdat daar vista voor nodig is) maar mag waarschijnlijk al blij zijn als dit gaat lukken op low :roflol:

Ziet er vet uit.

Gelukkig trekt mijn pc het lekker wel. :)

dit weekend crysis nog is uit de kast halen :D

nou er zitten enge monsters in :angstig:

Ziet er vet uit, maar ik ben bang dat ook mijn pc hier problemen mee gaat krijgen om het een beetje mooi op het scherm te toveren

ziet er nice uit, alleen vind ik het maar een zwakke trailer :)

Ziet er netjes uit, maar de eerste Crysis was alleen maar op de pc toch?

Zal wel weer uber mooi worden, tijd voor een nieuwe pc.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
dat wordt weer upgraden :o hopelijk heb ik weer wat geld over tegen dat het uitkomt :D
Ziet er weer zo cool uit, de 1e crysis was ook al zo mooi & interactief met de omgeving. Alles kapot maken ^^

Terug
Naar boven