MuscleMeat

Crysis 3

Daantje Groot

Competitive Bodybuilder
Waardering
147
Lengte
2m
Zit er aan te denken om Crysis 3 te kopen, maar ben nog niet overtuigd.
Graphics zijn leuk natuurlijk, maar singleplayer & multi moeten natuurlijk an sich ook leuk zijn
Review scores zijn ook niet erg positief, maar ik vertrouw daar toch niet echt op.

Dus hoe vinden jullie c3 tot nu toe?

Ik zal hem is downloaden, en hem uitproberen

heb de demo gedownloadt op PS3 maar zoals altijd heb ik bij dat soort spellen een k*t framerate en lak aan anti-aliasing. ik wacht wel weer op de PS4 voordat ik spellen ga kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Speel daarom op PC.

Het ziet er gelikt uit, de futuristisch bow is leuk. Maar persoonlijk vind ik het niet echt bijzonder.

Hmm ja dat idee had ik al, mooie graphics, slechte gameplay.

heb het dit weekend zit spelen. Graphics zijn epic (draai dan ook 2550x1440). Op ps3 zal het matig zijn :p

helaas zitten er nogal wat bugs in en lopen sommige levels vast. google er maar eens op. Erg jammer van ea games.
Gameplay gaat wel. Gewoon niet easy zetten dan ben je wel ff zoet.

t*ring 2550x1440 (op very high neem ik dan aan?) heb jij twee titans in je pc zitten ofzo?

Heb hem uiteindelijk wel gespeeld, singleplayer was... meh... kan me er niet echt veel van herinneren. Graphics wel erg mooi idd. Bugs had ik niet zo heel veel last van, multiplayer was ook wel even leuk, maar te call of duty achtig voor mij uiteindelijk, hartslag werd er veels te hoog van :p

De beta op de xbox vond ik zo hopeloos qua graphics dat ik hem maar heb laten zitten. Ik speelde crysis 2 een tijdje in stereoscopische 3d(heb een 3d scherm) online, dat was wel lachen! Weinig 3d spellen voor de xbox, en mijn PC is niet zo denderend grafisch.

t*ring 2550x1440 (op very high neem ik dan aan?) heb jij twee titans in je pc zitten ofzo?

Heb hem uiteindelijk wel gespeeld, singleplayer was... meh... kan me er niet echt veel van herinneren. Graphics wel erg mooi idd. Bugs had ik niet zo heel veel last van, multiplayer was ook wel even leuk, maar te call of duty achtig voor mij uiteindelijk, hartslag werd er veels te hoog van :p

nee op high. very high heb ik heel af en toe lag.

Heb ook maar 1 kaart (7950)

Terug
Naar boven