Fitness Seller

Nieuws Crystal van Metabolic Pharmaceuticals?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Ik wist niet waar ik het moest gaan plaatsen, Echt of Nep? Of in mijn dagboek of gewoon maar hier.
Zoals jullie zien toch maar hier.

Waar het om gaat is het volgende:
Ik heb dus een 3e batch dnp ontvangen vandaag.
Dus dat betekend dat ze het een 3e kans hebben gegeven.
Nu ben ik nogal nieuwsgierig van aard en dacht, nou laten we het maar eens proberen.
Op het label staat Crystal en het stiertje van hun is fel geel, grappig want de cap is helemaal NIET geel, dus dacht leuk, weer iets raars :rolleyes:
Even een cap openen, waarom weet ik niet eigenlijk, en het was een beetje zandkleurig. Ik dacht eerst dat ze Eca hadden verwisseld want (correct me if i'm wrong, ik ben ernstig kleurenblind) het heeft gelijke kleuren. Zal morgen bij daglicht een paar goede foto's maken.

Dus ik de cap weer dicht en beetje teleurgesteld terug in het zakje gestopt (ja zakje, ik zal dalijk zeggen waarom ik denk dat het in en zakje zit)
Weer lekker gaan zitten, filmpje kijken met Mish en ik sta op om te gaan zeiken, krijg ik me toch op m'n kop van haar!! Heel die bank is geel!! Hoe kan dat!! :fire: :army: :whip:
Oeps! SHIT! Mijn vingertoppen ook!
Het enigste wat ik net heb aangeraakt is... Oeps sorry schat...

Hehe blijkt het dus die, waarvan-ik-dacht-dat-het-geen-dnp-was, dnp te zijn :D
En nog even voor de zekerheid getest, cap weer open, een minuscuul poedertipje over mijn hand gestreken en na een paar minuten gewoon net zo geel als dat je een half uur met je hand in kaas chips zet te roeren!
Nog geen minuut later was een cap mijn maag al aan het verven hehe.

Voelde vrij weinig, dus nog 1 capje een paar uur later genomen en na een tevreden maaltijd van de Mac, kan ik jullie vertellen dat de dnp, na zoveel carbs, tevreden aan het verbranden is!
Ik zweet me compleet de tieves!
Handen, voeten, alle holtes (knie, arm en oksels), m'n reet en ballen aan toe, alles zweet zichzelf helemaal leeg.
Word gek van de hitte en aangezien ik niet opgepakt wil worden omdat de buren geen nudisten voor het raam willen zien, heb ik maar mijn boxershort aangehouden haha!!

Eerst was ik sceptisch over de (alweeeeeeeeer) nieuwe batch van ze, maar deze is real. Als iemand dit niet voelt, ligt het echt aan jezelf!

Dus even voor de duidelijkheid,
200mg dnp crystal per capsule
300mg maismeel
geel logo en....

het zakje!

Zakje is (na een beetje gegoogled te hebben) een strijkzak.
Zilverkleurig van buiten en wit van binnen.
Zo te zien stevig plastic en rondom dicht gesealed/gesmolten.
DAAROM zat het dus in zo'n zakje. Als het opengaat dringt de kleur gewoon in denk ik?
Want ik las dus dat die strijkzakken alles totaal afsluiten van elkaar (binnen in en buiten het zakje)
Tot zover de theorie van Prof Barabas :D

Morgen zal ik foto's maken en ze snel posten!

Nog 1 snel vraagje. Met primo orals ben ik totaal niet bekend (voor mijn 'kuur' tijd), wat doet het en wat zou een man aan hoeveelheid nodig hebben?

Iemand dus ervaring? Wat deed het en waarom was het zo razend populair?
En welke dosering nam je?

Nou laters, ik ga doucheeeee!

Laatst bewerkt:
Klinkt in ieder geval beter deze keer ga je ze zelf testen?
Even voor de zekerheid dit zijn dus niet dezelfde als die Dareal laatst had genomen toch?

DBB's latest hype continues, every good game has losers too, I smell the future. :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou volgens mij heb ik de eerste lichting. Hij had ze niet van MP? Klopt dat Dareal?
En ja wil ze zelf testen, hehe ik kan het niet laten!

En ja, het wordt idd steeds meer een hype, jammer, want het is toch echt niet voor de
beginnende bodybuilder of wat dan ook. Op US boards denken ze er wel zo over.
Daar gebruiken ze het wel wanneer ze maar trek hebben!

Waarom blijft dat spul zo trekken? Ga je ze allemaal gebruiken?
Of alleen kijken of je er van gaat zweten, begrijp de bedoeling niet zo.

Primo 100 mg pd boek je goede resultaten mee. Er zijn nog wel originele van shering in omloop, maar zijn geloof ik 30-35 pst, peperdure zooi. Wel lekker als alternatief als je niet durft te prikken, maar nogmaals duur. Welke heb je shering?

Primo 100 mg pd boek je goede resultaten mee. Er zijn nog wel originele van shering in omloop, maar zijn geloof ik 30-35 pst, peperdure zooi. Wel lekker als alternatief als je niet durft te prikken, maar nogmaals duur. Welke heb je shering?

Nou ik ben opzich wel van plan ze te gaan gebruiken.
Af en toe voel ik me ineens zo'n test monkey en dit keer weer. Wat nou als hij toch wel goed is hehe, dan sta ik er een pak droger bij haha!

Okee, 100mg dus, nou met prikken heeft het niets te maken.
Dacht dat ze weer UG zouden komen? Althans die geruchten gingen over MP.
En juist omdat ik altijd zoveel oude BB'ers bij mij in de gym en hierzo hoorde over die goeie oude primo...
Hun zweerden erbij namelijk. Maar wat ik al zei, dat is nou van voor mijn tijd hahaha (wat klinkt dat weer raar :D)

Net 3 caps ingenomen (600mg) en eet nu lekker 2 lempers en een flink blok havermout. Zal zo wel weer compleet naar de t*ring zijn van het zweten!

Asia Pharma heeft toch primo tabs? Maar of AP nao HG of UG is is een tweede.
Ik zal van de week vragen of er geen generieke (HG) primo tabs in india gemaakt worden. Lyka Labs Ltd. heeft PRIMOVOL (inject), kan me niet voorstellen dat niemand daar tabs maakt. Ze hebben daar tenslot alles generiek.

Primo is perper en peper duur kerel. Hubei had ze ook,maar alles wat onder de rauwe gronstofprijs van 20usd per gram zit vertrouw ik voor geen meter.
Kwaliteit is buitengewoon slecht van de Generieke labs ALS ze ze hebben.

In Nederland beginnen de labs er niet aan omdat ikdenk snel zo een potje 80 euro moet opbengen

Graag posts die kunnen uitsluiten dat deze dus nep is.

In deze sectie word enkel DAT besproken.
Maar Beestepoot kan het beter in een log zetten, dan hebben we er meer aan.:)

Ik zal hier op verzoek van Big Maus mijn laatste update hierin zetten en ook in mijn log, dan kan deze gesloten worden, en zal ik over dnp ook niet verder gaan in mijn eigen log.

Deze dnp is zwaar!
Heb hem nu na een paar dagen afgezworen, heb best wel wat heavy dingen gedaan, maar dit slaat echt ****ing alles.
Helemaal leeg van binnen, verschrikkelijk hijgen, zelfs van praten hijg ik mezelf helemaal de t*fus!
Was gisteren al beetje raar in mezelf, raar zweten, buiten adem van werkelijk alles, extreem moe, veel slapen...
Vandaag dus al helemaal!

Zie er ook een beetje vochtig uit, dus neem aan dat het dnp effect goed erin zit.
Het maakt niet uit hoe koel ik lig, ik zweet!
Heb dus tot vandaag aan toe 3 caps (600mg crystal) genomen en hou het dus bij vandaag.
Ik neem 10x liever Clen dan nog een week dnp.
Toen MP dus met die eerste batch kwam dacht ik, heavy maar meer niet.
2e batch was een misser, maar geloof me, voor wie deze gaat gebruiken kijk ALSJEBLIEFT uit!!
Deze is echt zwaar, wat ik eerder al zei: 3x is scheepsrecht en dat is ze nu echt gelukt.

Tot zo ver deze update, ik kap hiermee dus kan gesloten of gesloten en verplaatst worden, maakt mij niet uit.

Lees deze laatste post aandachtig en ga niet argeloos nemen omdat je wel wat gewend bent!
Dit is the real shit!!!

Gegroet!

Ik zal hier op verzoek van Big Maus mijn laatste update hierin zetten en ook in mijn log, dan kan deze gesloten worden, en zal ik over dnp ook niet verder gaan in mijn eigen log.

Deze dnp is zwaar!
Heb hem nu na een paar dagen afgezworen, heb best wel wat heavy dingen gedaan, maar dit slaat echt ****ing alles.
Helemaal leeg van binnen, verschrikkelijk hijgen, zelfs van praten hijg ik mezelf helemaal de t*fus!
Was gisteren al beetje raar in mezelf, raar zweten, buiten adem van werkelijk alles, extreem moe, veel slapen...
Vandaag dus al helemaal!

Zie er ook een beetje vochtig uit, dus neem aan dat het dnp effect goed erin zit.
Het maakt niet uit hoe koel ik lig, ik zweet!
Heb dus tot vandaag aan toe 3 caps (600mg crystal) genomen en hou het dus bij vandaag.
Ik neem 10x liever Clen dan nog een week dnp.
Toen MP dus met die eerste batch kwam dacht ik, heavy maar meer niet.
2e batch was een misser, maar geloof me, voor wie deze gaat gebruiken kijk ALSJEBLIEFT uit!!
Deze is echt zwaar, wat ik eerder al zei: 3x is scheepsrecht en dat is ze nu echt gelukt.

Tot zo ver deze update, ik kap hiermee dus kan gesloten of gesloten en verplaatst worden, maakt mij niet uit.

Lees deze laatste post aandachtig en ga niet argeloos nemen omdat je wel wat gewend bent!
Dit is the real shit!!!

Gegroet!

duidelijke taal!... iedereen is gewaarschuwd, en is geen mild middeltje!

Hehe hoop dat dit ook op anderen zo overkomt!

You go girl,toch goed gedaan.
Wijs om te kappen,en deze meuk echt aan de profs en wedstrijdgasten voorbehouden.

Goed gedaan kerel wijs besluit

Zullen we deze eens testen op 1 tab/dag 7 - 10 dagen (zien hoe 't gaat)

Is gewoon T3 en Clen niet een veel betere oplossing en uiteraard minder heftig?

foto's in mijn log gasten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven