- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik wist niet waar ik het moest gaan plaatsen, Echt of Nep? Of in mijn dagboek of gewoon maar hier.
Zoals jullie zien toch maar hier.
Waar het om gaat is het volgende:
Ik heb dus een 3e batch dnp ontvangen vandaag.
Dus dat betekend dat ze het een 3e kans hebben gegeven.
Nu ben ik nogal nieuwsgierig van aard en dacht, nou laten we het maar eens proberen.
Op het label staat Crystal en het stiertje van hun is fel geel, grappig want de cap is helemaal NIET geel, dus dacht leuk, weer iets raars
Even een cap openen, waarom weet ik niet eigenlijk, en het was een beetje zandkleurig. Ik dacht eerst dat ze Eca hadden verwisseld want (correct me if i'm wrong, ik ben ernstig kleurenblind) het heeft gelijke kleuren. Zal morgen bij daglicht een paar goede foto's maken.
Dus ik de cap weer dicht en beetje teleurgesteld terug in het zakje gestopt (ja zakje, ik zal dalijk zeggen waarom ik denk dat het in en zakje zit)
Weer lekker gaan zitten, filmpje kijken met Mish en ik sta op om te gaan zeiken, krijg ik me toch op m'n kop van haar!! Heel die bank is geel!! Hoe kan dat!!

Oeps! SHIT! Mijn vingertoppen ook!
Het enigste wat ik net heb aangeraakt is... Oeps sorry schat...
Hehe blijkt het dus die, waarvan-ik-dacht-dat-het-geen-dnp-was, dnp te zijn
En nog even voor de zekerheid getest, cap weer open, een minuscuul poedertipje over mijn hand gestreken en na een paar minuten gewoon net zo geel als dat je een half uur met je hand in kaas chips zet te roeren!
Nog geen minuut later was een cap mijn maag al aan het verven hehe.
Voelde vrij weinig, dus nog 1 capje een paar uur later genomen en na een tevreden maaltijd van de Mac, kan ik jullie vertellen dat de dnp, na zoveel carbs, tevreden aan het verbranden is!
Ik zweet me compleet de tieves!
Handen, voeten, alle holtes (knie, arm en oksels), m'n reet en ballen aan toe, alles zweet zichzelf helemaal leeg.
Word gek van de hitte en aangezien ik niet opgepakt wil worden omdat de buren geen nudisten voor het raam willen zien, heb ik maar mijn boxershort aangehouden haha!!
Eerst was ik sceptisch over de (alweeeeeeeeer) nieuwe batch van ze, maar deze is real. Als iemand dit niet voelt, ligt het echt aan jezelf!
Dus even voor de duidelijkheid,
200mg dnp crystal per capsule
300mg maismeel
geel logo en....
het zakje!
Zakje is (na een beetje gegoogled te hebben) een strijkzak.
Zilverkleurig van buiten en wit van binnen.
Zo te zien stevig plastic en rondom dicht gesealed/gesmolten.
DAAROM zat het dus in zo'n zakje. Als het opengaat dringt de kleur gewoon in denk ik?
Want ik las dus dat die strijkzakken alles totaal afsluiten van elkaar (binnen in en buiten het zakje)
Tot zover de theorie van Prof Barabas
Morgen zal ik foto's maken en ze snel posten!
Nog 1 snel vraagje. Met primo orals ben ik totaal niet bekend (voor mijn 'kuur' tijd), wat doet het en wat zou een man aan hoeveelheid nodig hebben?
Iemand dus ervaring? Wat deed het en waarom was het zo razend populair?
En welke dosering nam je?
Nou laters, ik ga doucheeeee!
Zoals jullie zien toch maar hier.
Waar het om gaat is het volgende:
Ik heb dus een 3e batch dnp ontvangen vandaag.
Dus dat betekend dat ze het een 3e kans hebben gegeven.
Nu ben ik nogal nieuwsgierig van aard en dacht, nou laten we het maar eens proberen.
Op het label staat Crystal en het stiertje van hun is fel geel, grappig want de cap is helemaal NIET geel, dus dacht leuk, weer iets raars

Even een cap openen, waarom weet ik niet eigenlijk, en het was een beetje zandkleurig. Ik dacht eerst dat ze Eca hadden verwisseld want (correct me if i'm wrong, ik ben ernstig kleurenblind) het heeft gelijke kleuren. Zal morgen bij daglicht een paar goede foto's maken.
Dus ik de cap weer dicht en beetje teleurgesteld terug in het zakje gestopt (ja zakje, ik zal dalijk zeggen waarom ik denk dat het in en zakje zit)
Weer lekker gaan zitten, filmpje kijken met Mish en ik sta op om te gaan zeiken, krijg ik me toch op m'n kop van haar!! Heel die bank is geel!! Hoe kan dat!!

Oeps! SHIT! Mijn vingertoppen ook!
Het enigste wat ik net heb aangeraakt is... Oeps sorry schat...
Hehe blijkt het dus die, waarvan-ik-dacht-dat-het-geen-dnp-was, dnp te zijn

En nog even voor de zekerheid getest, cap weer open, een minuscuul poedertipje over mijn hand gestreken en na een paar minuten gewoon net zo geel als dat je een half uur met je hand in kaas chips zet te roeren!
Nog geen minuut later was een cap mijn maag al aan het verven hehe.
Voelde vrij weinig, dus nog 1 capje een paar uur later genomen en na een tevreden maaltijd van de Mac, kan ik jullie vertellen dat de dnp, na zoveel carbs, tevreden aan het verbranden is!
Ik zweet me compleet de tieves!
Handen, voeten, alle holtes (knie, arm en oksels), m'n reet en ballen aan toe, alles zweet zichzelf helemaal leeg.
Word gek van de hitte en aangezien ik niet opgepakt wil worden omdat de buren geen nudisten voor het raam willen zien, heb ik maar mijn boxershort aangehouden haha!!
Eerst was ik sceptisch over de (alweeeeeeeeer) nieuwe batch van ze, maar deze is real. Als iemand dit niet voelt, ligt het echt aan jezelf!
Dus even voor de duidelijkheid,
200mg dnp crystal per capsule
300mg maismeel
geel logo en....
het zakje!
Zakje is (na een beetje gegoogled te hebben) een strijkzak.
Zilverkleurig van buiten en wit van binnen.
Zo te zien stevig plastic en rondom dicht gesealed/gesmolten.
DAAROM zat het dus in zo'n zakje. Als het opengaat dringt de kleur gewoon in denk ik?
Want ik las dus dat die strijkzakken alles totaal afsluiten van elkaar (binnen in en buiten het zakje)
Tot zover de theorie van Prof Barabas

Morgen zal ik foto's maken en ze snel posten!
Nog 1 snel vraagje. Met primo orals ben ik totaal niet bekend (voor mijn 'kuur' tijd), wat doet het en wat zou een man aan hoeveelheid nodig hebben?
Iemand dus ervaring? Wat deed het en waarom was het zo razend populair?
En welke dosering nam je?
Nou laters, ik ga doucheeeee!
Laatst bewerkt: