Fitness Seller

cuttingcycle voor de zomer

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Een goede vriend van me heeft de volgende middelen in huis om te kuren;
winstrol depot(50mg)
spiropent,
t3.
Hij heeft nog geen kuurschema maar wil graag weten hoe hij deze middelen goed kan combineren voor de komende 6 weken.?Hoe zou zijn schema eruit kunnen zien?

.

Laatst bewerkt:
nooit aan een kuur beginnen omdat je toevallig nog wat in huis hebt rondslingeren. Doe het goed of doe het niet. Met de stromba alleen zou je weinig voorruitgang boeken. Doe er op zijn minst dan een week of 6 200 mg deca of boldenone bij. En vertel gelijk even of je vriend al eerder wat genomen heeft en zo ja wat dan precies.

JK
Mister Holland 2003

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor ,het is niet voor mijzelf want ik zit al in een kuur.Hij heeft al eerder 1 keer gekuurd met deca en dianabol.(200mg deca,30mg dianabol,8weken)Zijn doel is alleen vetverbranden zonder spiermassa te verliezen,dus extra spiermassa is niet van belang.Kan hij met die middelen binnen 6 weken met een goede dieet en cardio een procent of 8 verliezen binnen 6 weken?

hardbody zei:
Nee hoor ,het is niet voor mijzelf want ik zit al in een kuur.Hij heeft al eerder 1 keer gekuurd met deca en dianabol.(200mg deca,30mg dianabol,8weken)Zijn doel is alleen vetverbranden zonder spiermassa te verliezen,dus extra spiermassa is niet van belang.Kan hij met die middelen binnen 6 weken met een goede dieet en cardio een procent of 8 verliezen binnen 6 weken?

nou als hij in die tijd 8% kan verliezen dan is dat heel erg knap helemaal als hij dat kan zonder verlies aan spiermassa, denk eerder aan een procent of 3 a 4

nou,3,4 procent vind ik wel een beetje weinig in 6 weken,volgens mij moet 1% per week wel lukken met t3 en clenbuterol.

hardbody zei:
nou,3,4 procent vind ik wel een beetje weinig in 6 weken,volgens mij moet 1% per week wel lukken met t3 en clenbuterol.

hahaha ja is mooi dat jij dat een beetje weinig vind maar dat is toch echt de realiteit als je 8% zou zakken in 6-8 weken zou een wedstrijdatleet in 6 weken met 12% naar wedstrijd niveau kunnen gaan van 4% heel knap hoor. Niet denken dat clen en t3 tovermiddellen zijn .

Mijn laatste voorbereiding duurde een maand of 6

JK
Mister Holland 2003

hardbody zei:

op hoeveel BF zit je maat nu dan?

lijkt me verstandiger om eerst met een goed dieet richting de 8% te gaan, wat goed te doen is over een redelijke periode, en dan pas clen/t3 voor de laatste %jes

Zijn bf is op dit moment 14%.

Terug
Naar boven