XXL Nutrition

Cycle Diary - (DB + Deca + Test)

TDutchBeast

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Cycle diary

(Zat. 9 Nov 2013) Dag 1.
Vandaag heb ik 30mg Dianabol genomen verdeeld over de dag, dit is wat ik ga doen voor 4 weken lang.

(Zon. 10 Nov 2013) Dag 2.
Vandaag heb ik mijn injectie laten zetten door mijn broer, 400mg Deca-Durabolin en 500mg Testosteron E, deze injectie van in totaal 4ml zal ik wekelijks met een groene naald en een 5ml spuit injecteren in mijn bil.

Wat ik zeer gek vind is dat mijn Dianabol nu al lichtelijk begint te werken, ik voel een lichte pump in mijn borst en ik ben de hele avond al zeer energiek.

(Ma. 11 Nov 2013) Dag 3.
Het is alweer Dag 3 en ik houd nog steeds keurig netjes mijn “Cycle Diary” bij, het kan zijn dat ik wat dagen ga missen maar dit is geen probleem.

Ik stond op vandaag en ik voelde mij zeer energiek en heel vrolijk.
Wanneer ik in de trein zat viel het mij op hoe iedereen het haat om naar hun werk of school te gaan, ik daarin tegen had er heel veel zin in.

De pump overdag was niet veel meer als die van de dag hiervoor, echter had ik wel een meer aangespannen gevoel in mijn armen, dit zeer lichtelijk.

Ik heb altijd zin om naar de sportschool te gaan maar vandaag voelde het alsof net als pakjes avond met het Sinterklaas feest van vroeger, ik had er verschrikkelijk veel zin in allemaal.
Toen ik eenmaal bezig was toen was ik ook niet meer te stoppen, ik ben had een geweldige pump en mijn kracht toename was lichtelijk vergroot.

Wat mij opviel was dat ik na mijn training een langere pump had dan normaal, het hield zich aan voor ongeveer 1,5 uur.

(Ma. 12 Nov 2013) Dag 4.
Niks bijzonders te melden, behalve dat mijn kracht toename zeer veel is toegenomen, mijn pump was ongelooflijk.
Een gevoel van onoverwinnelijkheid is toegetreden in mijn lichaam.
Overigens ben ik zeer geil de hele dag.

Laatst bewerkt:
Denk je niet dat dit tussen je oren zit?

Is dit je eerste kuur?

Ga je ook trainingen posten?

Hoe oud ben je?

En succese trouwens!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, dit zou best kunnen maar ik denk het niet.
Mijn training kan ik eventueel later nog wel gaan posten.

Dit is mijn 3e kuur.

Is het niet handiger en makkelijker om een kuurlogje bij te houden?
Succes!

Ik schrijf het voor mij zelf op en sla het vervolgens op in de computer, achteraf dacht ik waarom zal ik het niet gaan delen met de rest van Nederland.

Toevoeging: Mijn voedingsschema, trainingsschema zijn beide perfect.
Deze "Cycle Diary" is niet bedoeld om advies te krijgen.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Mijn vorige kuren wil ik best meegeven.
Kuur 1: Testosteron 500mg elke week (10 weken). + Nolva
Kuur 2: Tren 500mg + 250mg Test E elke week (10 weken) + Nolva

Ik zal straks even een huidige foto uploaden.

Ik schrijf het voor mij zelf op en sla het vervolgens op in de computer, achteraf dacht ik waarom zal ik het niet gaan delen met de rest van Nederland.

Toevoeging: Mijn voedingsschema, trainingsschema zijn beide perfect.
Deze "Cycle Diary" is niet bedoeld om advies te krijgen.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Mijn vorige kuren wil ik best meegeven.
Kuur 1: Testosteron 500mg elke week (10 weken). + Nolva
Kuur 2: Tren 500mg + 250mg Test E elke week (10 weken) + Nolva

Ik zal straks even een huidige foto uploaden.

Erg benieuwd naar! Waarom sta je eigenlijk niet open voor feedback, is toch altijd mooi meegenomen?

De rest van Nederland :roflol:

Wat een leuk dagboek heb je :rolleyes:

Je post dit topic/log in een verkeerd sub-forum.
Het juiste sub-forum is AAS Kuurlogs.

Een moderator zal waarschijnlijk dit topic verplaatsen naar dat sub-forum. Het is ongebruikelijk om een kuurlog/dagboek te plaatsen in de AAS advies sectie.

Ik wens je veel sterkte met je kuur.

Je post dit topic/log in een verkeerd sub-forum.
Het juiste sub-forum is AAS Kuurlogs.

Een moderator zal waarschijnlijk dit topic verplaatsen naar dat sub-forum. Het is ongebruikelijk om een kuurlog/dagboek te plaatsen in de AAS advies sectie.

Ik wens je veel sterkte met je kuur.

+1 dat die dat nog niet weet na 2 kuurtjes of lees je je nooit in op het forum

Haha dat zou wat zijn, na 1 dag de tabs al voelen.

Maar ik ga zeker volgen man :D, misschien is het handig om het kort en krachtig te houden?
Anders wordt het z'n verwijfd "hallo lief dagboek, zo is mijn dag vandaag gegaan" topic.

Maar succes man, ga je ook before/after foto's plaatsen ?

Haha dat zou wat zijn, na 1 dag de tabs al voelen.

Maar ik ga zeker volgen man :D, misschien is het handig om het kort en krachtig te houden?
Anders wordt het z'n verwijfd "hallo lief dagboek, zo is mijn dag vandaag gegaan" topic.

Maar succes man, ga je ook before/after foto's plaatsen ?
Ik ben niet bekend met het posten van topics op dit forum.
Ik zal het op dit forum wat simpeler houden.
Vanavond na mijn workout post ik een update.

Ik zal een before after picture gaan posten, ik zal elke week foto's maken. (Eventueel een leuke video)

Huidige foto
Gezicht is uit de foto gehaald, ook heb ik een foto van mijn benen er naast gezet.

Progress.jpg - 46333

Progress2.jpg - 46334

leuk, i follow yoew

Ik Volg OOk !

(Ma. 12 Nov 2013) Dag 4.
Niks bijzonders te melden, behalve dat mijn kracht toename zeer veel is toegenomen, mijn pump was ongelooflijk.

Laatst bewerkt:
Fuark

Zet em op broer

(Ma. 12 Nov 2013) Dag 4.

Als dat niet bijzonder is..

Was me even niet duidelijk, maar ging je ook trainingen posten?

Terug
Naar boven