MuscleMeat

Cycle Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oswin

Novice
Waardering
0
Wat is de algemene opinie over deze cycle.

Week 1 tm 12, 500 mg sustanon-600 mg boldenone- als laatste 500 mg primo van GG vanaf week 5 tm 12

en any suggestions on the aftercycle.

By the way reageer alleen als je "echt" ervaring hebt in deze shizzle, niet als je schuil gaat achter een hele stoere alias en in werkelijkheid 18 jaar oud bent en amper 80 kilogram op de weegschaal tikt. Als dat het geval is verspil mijn tijd dan niet door te posten maar lees dan gewoon lekker mee.

Er zitten hier een heleboel ervaren jongens.
Dit is jouw 2e post maat en nu reageer jij al op deze manier??

Trouwens jouw cycle ziet er goed uit...mooie doseringen.
Ik zou hcg erbij pakken avnaf week 6 op 500 ie e5d.

Als nakuur clomid en nolva.

• Topic Starter Topic Starter
Maus,

Ik loop al wat langer mee in dit wereldje en een trainingsmaatje van me is hier ook moderator. Niks nieuws onder de zon op forum gebied voor mij.

Dus ja bro... ik reageer op deze manier.

Thanx voor je opinie.

Primo heeft wel langer nodig om tot zijn recht te komen. En 500 MG is wel het minimum voor primo

Succes met de kuur

Verder lijken primo en boldenone wel veel op elkaar wat betreft de werking. Dus ik zou eerder 1 van de 2 kiezen en dan een ander toevoegen eventueel (tren, winstrol oid)

Cycle ziet er wel lekker uit.. alleen jammer van je houding he..

• Topic Starter Topic Starter
De primo gaat per 10 ml vial dus dat betekent minimaal 5 ml per week zetten. (dure grap)

Is het nodig om de primo eod te zetten of volstaan twee injecties van 2,5 ml per week ook?

Trouwens bedankt voor de reacties allemaal.

Nou ik zou er testosterones bij pakken want ik heb ergens gelezen dat dat de basis is van alle kuuringen! :D

Wat een bagger attitude. :thumbdown:

Open je topic maar even lekker opnieuw zonder die storende laatste allinea.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven