MuscleMeat

D-Blade

Leeman

Freaky Bodybuilder
Waardering
90
Lengte
Massa
43kg
Vetpercentage
kwam dit tegen opt net:

[Link niet meer beschikbaar]

leuk om ff te lezen alleen begrijp ik niet dat t gewoon in allerlei bladen staat...dit is in principe toch gewoon dianabol? alleen wordt het door de speekselklieren opgenomen en schijnbaar is de levertoxiteit minder of ''weg'' :cool:

naa zeg ut sss...

Leeman zei:
kwam dit tegen opt net:

[Link niet meer beschikbaar]

leuk om ff te lezen alleen begrijp ik niet dat t gewoon in allerlei bladen staat...dit is in principe toch gewoon dianabol? alleen wordt het door de speekselklieren opgenomen en schijnbaar is de levertoxiteit minder of ''weg'' :cool:

naa zeg ut sss...
dat is cker zo'n postegel...?
dat is er al een tijdje

• Topic Starter Topic Starter
hahah ja lijkt er op...gewoon een stripje voor onder je tong...alleen vraag me af of t probleem zich niet opschuift...volgens mij krijgen je glads een lekkere opknaller nu

volgens mij hebben ze dat toen gewoon gemaakt voor de export zodat je minder snel gepakt wordt met versturen ;)

njha lijkt me wel duurder, gebruik gwn de tabs goedkoper en mienstens evengoed ;)

fitnessboy18 zei:
volgens mij hebben ze dat toen gewoon gemaakt voor de export zodat je minder snel gepakt wordt met versturen ;)

Nope! dit hebben ze gedaan voor het sublinguaal opnemen van de stof, omdat zij erbij zweren dat het beter word opgenomen, niet om t makkelijker te kunnen verzenden:rolleyes:

kevinlorenzin zei:
Nope! dit hebben ze gedaan voor het sublinguaal opnemen van de stof, omdat zij erbij zweren dat het beter word opgenomen, niet om t makkelijker te kunnen verzenden:rolleyes:
wat jij zegt dat zal het wel zijn ja,als het echter ook nog beter werkt zou iedereen het wel produceren denk ik..?
had al eens van horen en zeggen dat ze het hadden gemaakt om niet zo snel gepakt te worden met verzenden naar het buitenland

Stond ook al een reclame van in de laatste uitgave Muscle & Fitness...de volgende Hype....:zzz:

fitnessboy18 zei:
wat jij zegt dat zal het wel zijn ja,als het echter ook nog beter werkt zou iedereen het wel produceren denk ik..?
had al eens van horen en zeggen dat ze het hadden gemaakt om niet zo snel gepakt te worden met verzenden naar het buitenland

Je moet dit niet verwarren met de PAPER-BOLICS (papier die werkzame stof bevat) Of b.v. de stealth labs injectables!

die zijn er wel voor gemaakt om makkelijker te kunnen verzenden, en niet voor t sublinguaal opnemen van werkzame stof.;)

je kan t gewoon kopen ook...85 euo voor 100 strips...ff heel wat anders: ik wil m'n profielnaam wijzigen maar waar staat dat in jezusnaam?

Yeah, deja vu momenten.....alleen zal ik er wel niet van gaan trippen :(

Leeman zei:
je kan t gewoon kopen ook...85 euo voor 100 strips...ff heel wat anders: ik wil m'n profielnaam wijzigen maar waar staat dat in jezusnaam?

Kan niet, moet je aanvragen volgens mij. En het mag maar 1malig. Correct me if im wrong

Zou dit d-blade spul ook in een underground variant zijn?

schijnt gewoon D-Bol te zijn

Als je via Google zoekt schijnt het vooral suiker te zijn.
Marketingtruc/bedrog dus.

?? suiker? ik vat je ff niet

de ingrediënten staan er gewoon bij hoor..of bedoel je dat je sowieso gewoon helemaal wordt opgelicht?

Leeman zei:
de ingrediënten staan er gewoon bij hoor..of bedoel je dat je sowieso gewoon helemaal wordt opgelicht?
Tuurlijk, puur oplichterij. Als er echt methandionine in zou zitten was het verboden geweest en zou het niet via het legale circuit verspreid kunnen worden.

Is wss net zulke troep als sustinon, novodex, stanazobol en weet ik wat ze allemaal nog niet meer verzonnen hebben.

mm oke das duidelijk...stelletje smiechten dan alst echt zo is

Terug
Naar boven