Fitness Seller

D-BOL kickstart verspreid of in één

4MET

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Onlangs heb ik gehoort dat het beter is om je dagelijkse dosis dianabol in één keer in te nemen(als kickstart tijdens een kuur) dan verspreid over de dag. De logica hierachter zou zijn dat de HTPA-axis minder belast zou worden, dit doordat je dan de eerste 1.5-3 uur een piek krijgt, en zodoende de rest van de dag wat minder stress op de axis zou hebben.
Dus een paar uur voor de training dus.

Graag jullie commentaar hierop, alvast bedankt:headbang:

Ik weet niet of het verdelen in 2x of gewoon 1x per dag veel verschil maakt.

Zal zelf denk ik een gedeelte om 12.00u en een gedeelte om 18.00 nemen.

Stress op de axis? Degene die je dat heeft verteld, vertelt onzin en weet dus niet hoe het endocriene stelsel werkt met bloedwaardes.

• Topic Starter Topic Starter
eh ...ik citeer:
The usual recommendation has been to divide them and try to regulate the concentration in your blood. This however, will produce a lower peak blood level than if the tablets were taken all at once, so there may be a trade off with this option. The steroid researcher Bill Roberts also points out that a single-episode dosing schedule should have a less dramatic impact on the hypothalamic-pituitary-testicular axis, as there is a sufficient period each day where steroid hormone levels are not extremely exaggerated. I tend to doubt hormonal stability can be maintained during such a cycle however, but do notice that anecdotal evidence often still supports single daily doses to be better for overall results.

Hieruit mag ik toch concluderen dat er toch verschillend over gedacht wordt..

Ik probeer te zoeken waar Bill Roberts dat heeft neergezet maar kan het niet vinden.

Geld dat eigenlijk voor alle orals? , je hoort zo'n tegenstrijdige termen dat je vaak je eigen plan trekt...

Ik heb zelf in mijn kuur een periode van 6 weken winny tabs (60mg ed)
Ik ga ze zelf 3 maal daags 2 tabs nemen maar wat is daar nu eigenlijk de regel voor? Ook ivm halfwaarde tijden enz enz

Ah heb al een idee waar dit over gaat. Vermoedelijk over dat als je Dboll in de ochtend neemt, je axis bijna niet onderdrukt wordt en als bridge genomen kan worden.

En dat is gewoon bullshit. Ene fonz had dat geschreven en werd op CEM helemaal neergehaald.

Terug
Naar boven