MuscleMeat

Damn Damn Damn

pusher

Cool Novice
Waardering
0
ik ben zo al een weekje of 3 uit mijn training en mijn voedingsschema en ik denk dat er nog een weekje of 4 bijkomt op deze manier!pffff nogal deprimerend!ben al een kg of 5 droge massa kwijt nu! dit is de eerste stop sinds ik 2 jaar geleden met serieus BB begon! nu komt mijn vraag; als ik herbegin zou ik dan direct een goed doordacht as schema'tje toepassen of zou er nog hoop zijn om RAP mijn verloren kilo's terug te winnen op de natuurlijke manier? zowieso hervat ik mijn training en voeding terug binn 4 weekjes!

ik zou gewoon weer goed gaan trainen en eten. en de kilo's vliegen er weer bij ;)

Ik weet niet wat de reden is dat je niet kan trainen, maar het lijkt me dat je wel nog goed kan eten ?
Zo ja, doe dat, dat scheelt echt in massa ouwe

een goed doordachte AS kuur icm een strakke voedingsschema zou ook wonderen doen ;)

begin gewoon NU te trainen kerel, maak het nie erger dan het al is, wat ga je xxx € spenderen aan aas om 6-7kg aan te komen waarvan je er 5 al hebt gehad , als je nu nog 4 weken uitgaat ben je er 7 kwijt, dus begin gewoon te trainen, eten en doe binnen een maandje die kuur.

vanwaar zijde?

Je verliest echt niet zoveel droge massa in zo'n korte periode, het zal naw vnl. vocht wezen.

Als je over een paar weken weer gaat trainen en goed gaat eten geef ik je nu zwart op wit dat je binnen 3 a 4 weken weer op je oude niveau zit ivm het o zo heerlijke fenomeen 'spiergeheugen'.

Geen AAS nodig voor dat doel dus. :)

Inderdaad pusher...keep on pushing the weights en niet vergeten te Vreten!

• Topic Starter Topic Starter
is er iets dat mij honger terug kan activeren dan(behalve as dan)?

no sarcasm plz ;-)

Groot eetgewoonte zal je moete opbouwen denk ik , wel help cardio daar wa bij . En heel veel trainen !

Ga eerst 2 maanden keihard trainen en eten en knal er dan een goed kuurtje achteraan..

pak je 100% voor de eerste 2 maanden lekker naturel + 100% voor je kuurperiode = 200% resultaat!!!

groetjes,
Testoman

spiertjes komen onmiddellijk terug
ben zelf 7 jaar gestopt geweest met wielrennen, beginnen roken, 20 kg vet erbij en op 8 maanden training en vermageren!! en rookstop alles terug zoals voorheen. Geheel zonder aas. Zelfs ephedrine gebruikt om sneller te vermageren, iets wat zeker niet bevorderlijk is voor je spieropbouw. Wat betreft conditie (zuurstofvoorziening van de spieren) duurt het wel iets langer om op hetzelfde niveau te geraken, maar de spiermassa komt snel terug.
Gewoon vertrouwen op je eigen lichaam.

Terug
Naar boven