AndroidHealthClinic

Damn It!!

anoniem22082016

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hej Gasten,

Een vraag, ik wilde net gaan zetten (500mg test) in mijn linkerbeen.
Dit zou de derde spuit worden, echter toen ik ging zetten en de naald er ong half in zat trok mijn beenspier samen (gepaard met zeer pijnlijk gevoel).
Hierdoor heb ik ervanaf gezien voor vanavond en zet ik morgenavond.
Mijn vragen, hebben jullie enig id wat hiervan de oorzaak kan zijn en maakt het heel veel uit dat ik voor 1 keer de dosis een dag later zet ( ik weet dat het de bloedwaardes niet echt ten goede komt maar heeft dit echt grote gevolgen).
Bedankt!

Laatst bewerkt:
Je hebt een zenuw geraakt. Kan gebeuren. Gewoon op een andere plek zetten.

Het is al gezegd...

• Topic Starter Topic Starter
Rare shit joh..heb net gezet en nu zonder problemen..
ik vroeg me echter iets af.
Big 'r had laatst een foto geplaatst waarop benen te zien waren en daarop stond aangeduid waar je wel en niet moet injecteren.
Het viel me op deze foto op dat de rechterbeen beduidend minder aders had lopen dan het linkerbeen.
Ligt dit gewoon aan de foto of is dit echt zo?
Zo ja, dan zou het in principe beter zijn om in rechterbeen te injecteren dan linker, toch?
Iemand?

maakt niet uit gab, gewoon in beide benen zetten. zenuw/bloedvat raken kan altijd gebeuren

dag heren,
ik heb even een vraag
ik heb onlangs hier op het forum ergens gelezen dat je ook met een groene naald in je bovenbeen kan zetten ( stond van dat je dan diep in het spier kon ) maar moet je dan de naald er helemaal in duwen want ik kan me dan voorstellen dat je dan misschien wel te diep in je been gaat zitten en miss niet eens in je spier???

• Topic Starter Topic Starter
stillbuilding zei:
dag heren,
ik heb even een vraag
ik heb onlangs hier op het forum ergens gelezen dat je ook met een groene naald in je bovenbeen kan zetten ( stond van dat je dan diep in het spier kon ) maar moet je dan de naald er helemaal in duwen want ik kan me dan voorstellen dat je dan misschien wel te diep in je been gaat zitten en miss niet eens in je spier???

Ik snap je vraag niet echt?
Je kan voor info de searchknop gebruiken, je kan dan zoeken op mijn Alias aangezien we dit nog onlangs behandeld hebben.
En wat betreft dat je door je spier heen zou gaan als ik je goed begrijp??
Ik denk dat je dan wel hele dunne benen moet hebben wil je dat doen met de groene naald want zo ontzettend groot is ie niet hoor.
Het helpt wel om je vrije voet een beetje onder je knieholte te zetten (onder de been waar je in gaat zetten), of om te gaan zitten en je been ergens op te rusten, op deze manier is de spier helemaal ontspannen en zal het 9 vd 10 goed gaan..mits je net geen zenuw raakt :D

stillbuilding zei:
dag heren,
ik heb even een vraag
ik heb onlangs hier op het forum ergens gelezen dat je ook met een groene naald in je bovenbeen kan zetten ( stond van dat je dan diep in het spier kon )
Groen, blauw, geel of paars, volgens mij heeft dit meer met de lengte te maken dan met de kleur:cool:

Black Knight zei:
Groen, blauw, geel of paars, volgens mij heeft dit meer met de lengte te maken dan met de kleur:cool:

alleen staan die kleuren voor de lengte en de dikte ;)

groen is 0,8 bij 38 mm zo uit me hoofd, die kan je gebruiken voor glutes en qauds.

blauw 0,6 kan in je qauds en in je delts.

ik heb zelfs wel eens met 0,5x 16mm gezet(quads) geen problemen...

Terug
Naar boven