XXL Nutrition

Dance Valley Winter Edition 2004

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik ben wel benieuwd wie van DBB er naar toe gaan.

Ik moet er zelf werken, dus ben benieuwd wie ik daar misschien tegen kan komen...

Ok, waar wordt het gehouden dan? Brabanthallen ofzo?

Maar ik vind dat er dan weinig Dance-Valley aan is, geen grasveld, en geen zon.

zeker vette line-up

• Topic Starter Topic Starter
Apenootje zei:
Ok, waar wordt het gehouden dan? Brabanthallen ofzo?

Maar ik vind dat er dan weinig Dance-Valley aan is, geen grasveld, en geen zon.

Brabanthallen ja... maar wel yoij biomehanika (zie avatar) :D zou voor mij al genoeg reden zijn om er naar toe te gaan...

Ik denk dat ik er ook heen ga, die HQ line up is gewoonweg super!

Tis wel naast de deur voor mij :rolleyes:

Ik had best wel willen gaan.. Altijd wel gezellig met een groep vriendinnen. Maar ja 1 week voor mijn wedstrijd dus ga niet.

2Night: HQ @ DanceValley :D :bow:

Ik hoor vanavond rond 21.00 of ik er gratis heen kan. Tis niet echt mijn sT muziek (iets te soft) maar ja, ben altijd wel in voor een feesie... En als Bio draait ga ik altijd wel los :D

Conclusie:

Feestje dat door de drugs nog net met een magere voldoende mag krijgen.
Als je publiek dan al dood is, zorg dan als organisatie zijnde voor de sfeer. Decoraties, waar? Geen enkele zaal was 'aansprekend'. Techno had wel iets duister, misschien omdat er totaal geen apparatuur stond. Laat staan een bar!?

Enige wat zo'n feest leuk maakt zijn die ronde dingen die je helpen tijdens de moeilijke perioden, en een leuke vriendengroep.

Verder; k*t.

(Goed, Qlimax vorige week mag je eigenlijk ook niet vergelijken met het k*tevenement van gister)

al met al, 6-

Qlimax KAN je ook niet vergelijken met Dance Valley! Ik heb me uitstekend vermaakt, zonder drugs ja! HQ zaal was uiteraard weer helemaal top. Setje van Proteus vond ik het hoogtepunt.

Ik heb me opzich wel vermaakt tijdens mijn werk... alleen redelijk veel mensen die out gingen. Nootdeuren die steeds open gingen en niet meer dicht gingen... was wel irritant. HQ zal was wel het beste ja...

25.000 van de 40.000 kaarten verkocht... dat is net de helft.

Splendid zei:
25.000 van de 40.000 kaarten verkocht... dat is net de helft.

Sommige gedeeltes waren wel erg leeg... maar ik wist niet of het normaal drukker was of dat het me nu eens opviel omdat ik voor het eerst redelijk nuchter op een feestje was...

Ik ben ook geweest. Kreeg zaterdagavond om 21:00 uur nog te horen dat ik kaartje kon krijgen van een maat. Vond het best een tof feestje, maar het was wel echt maar half vol. Eerst vooral in de concept zaal gestaan maar het publiek was zo lauw, kwam niet echt over. Nog een tijd in de electonation gestaan, draaide ze wel vette muziek. Main stage was echt niet druk, maar wel de zaal die het beste was aangekleed. Ik heb het normaal niet zo op trance en hardhouse, maaruh de shit die ze draaide in die HQ zaal vond ik wel heel erg vet! Eigenlijk nog nooit dat soort muziek op een feest gehoord en het beviel me erg goed. Lekkere deuntjes met pompende snelle bassen er onder, goed te doen! Zaal had ook het lekkerste geluid vond ik.

Al met al blij dat ik r geen 50 euro voor neer gelegd heb, dat had ik er niet voor over gehad. Maar nu was ik voor 1/3e van de prijs, dus dat was het wel waard.

eq_909 zei:
Qlimax KAN je ook niet vergelijken met Dance Valley! Ik heb me uitstekend vermaakt, zonder drugs ja! HQ zaal was uiteraard weer helemaal top. Setje van Proteus vond ik het hoogtepunt.

Top dat een goede avond hebt gehad. Ik heb me ook vermaakt, zeker, vond het alleen een beetje tegenvallen.

Maar goed, waarom mag je Qlimax dan niet vergelijken met Dance Valley, ik heb het dan over zaken zoals; decoratie, geluid, lasers, verlichting, organisatie, etc. Een vergelijking is dan wel degelijk goed mogelijk, die heb ik ook gemaakt. En tjah, Qlimax was op alle punten een stuk beter. Zal waarschijnlijk te maken hebben gehad met het feit dat zij wel uitverkocht waren, en Dance Valley niet. Want als die organisatie mij gaat wijsmaken dat ze op een aantal zaken niet fors hebben bezuinigd, dan weet ik het ook niet meer.

Verder vind ik de brabanthallen niet top, sommige zalen (Concept) fungeerde als doorloop voor andere zalen. Niets zo vervelend, wanneer je op held Richie Hawtin niet uit je dak kunt gaan omdat er een stroom mensen langsloopt.

Misschien moet ik maar tijdje niet gaan, zodat ik minder verwend ben.

Floyd zei:
Verder vind ik de brabanthallen niet top, sommige zalen (Concept) fungeerde als doorloop voor andere zalen. Niets zo vervelend, wanneer je op held Richie Hawtin niet uit je dak kunt gaan omdat er een stroom mensen langsloopt.

Helemaal mee eens kerel! Het was echt wel muf dat je de hele tijd plaats moest maken voor lui die er door moeten. Maar de respons van het publiek was daar ook gewoon te slecht voor techno. Als de DJ het ff rustig aan doet en opbouwd naar de climax staat iedereen, ipv van juichen en schreeuwen, wat suf om zich heen te kijken. Bij richie Hawtin kwam het ook echt niet over vond ik. Maar ligt ook een beetje aan het publiek, vond dat je r wel veel breezah sl*tten en sjappies (goude ketting, blote bast, e.d.) zag, beetje commercieel publiek, niet echt mijn ding.

Rob G zei:
Helemaal mee eens kerel! Het was echt wel muf dat je de hele tijd plaats moest maken voor lui die er door moeten. Maar de respons van het publiek was daar ook gewoon te slecht voor techno. Als de DJ het ff rustig aan doet en opbouwd naar de climax staat iedereen, ipv van juichen en schreeuwen, wat suf om zich heen te kijken. Bij richie Hawtin kwam het ook echt niet over vond ik. Maar ligt ook een beetje aan het publiek, vond dat je r wel veel breezah sl*tten en sjappies (goude ketting, blote bast, e.d.) zag, beetje commercieel publiek, niet echt mijn ding.

He RobG wtf happened? ik dacht dat jij.......

Terug
Naar boven