XXL Nutrition

Daniele Mondello Goed?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
morgen in zak is er een beachparty en dan is daniele mondello er draait die een beetje goed? enig id waar ik een cd tje kan downloaden?

whoeha.. Zeker is die goed! Die vent draait ****ing hard bro. Hij komt uit italie en je hij is beter dan Technoboy vind ik. Deze 2 werken veel samen. Daniele heeft op Qlimax gedraait de laatste Keer! Heen gaan dus.!

ja mondello is wel goed, flink stampen.

heb thuis nog een italian hardstyle mixed by mondello liggen, zeker relaxed

Ik ben echt helemaal op hardstyle uitgekeken omdat er totaal geen vernieuwing in deze stroming zit en de originaliteit tegenwoordig ver te zoeken is.

Maar Mondello heeft op zich nog wel zijn eigen sT. Veel gescratch en vrij stevige maar toch vrolijke hardstyle. Als je een hardstyle liefhebber bent, dan zou ik dus wel ff gaan kijken ja :)

Jammer maar die eigen sT heeft ie niet meer, voorheen (vroegah) wel, denk aan assassins :)

• Topic Starter Topic Starter
key dan beterz dat word lache vanaaf!!!!!!!

nou Daniele Mondello is niet eens gekomen had zijn vliegtuig gemisd ofzo :mad: maar pavo kwam nu in zijn plaats dat was ook wel leuk :):):):p

gvd gister voor het eerst coke gehad beetje te laat gedaan:p nog steeds niet geslapen:p volgende x toch maar weer *** of ghb dan kun je tenminste nog slapen:) en vind *** en ghb ook leuker trouwens dan coke. of ik heb gewoon te weinig coke gehad :D

barman, je drugs wordt gecensureerd.

Niet goed voor je gains he dat spul... foei.

@!!BarmaN!!:
Drugs are bad, mkay! ;)

ehv_brambo zei:
Ik ben echt helemaal op hardstyle uitgekeken omdat er totaal geen vernieuwing in deze stroming zit en de originaliteit tegenwoordig ver te zoeken is.
Helemaal mee eens, hardstyle is wat mij betreft al een jaar of 2 stervende...

Terug
Naar boven