MuscleMeat

Dante's Inferno

madusa40

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Een nieuw spel wat in februari uit gaat komen, ik had vanmiddag de demo gedownload voor de xbox360 en ik vondt het spel echt geweldig, het is wel een beetje gekopieerd van God of war maar het speelt geweldig het is zeker eentje die op mijn verlanglijstje staat :D

Een geboeide ziel, een zondig leven, een radeloze tocht vol wanhoop. Het actie-avontuur Dante’s Inferno™ is een bewerking van het middeleeuwse epische gedicht La Divina Commedia van Dante Alighieri. Je beleeft dit duistere verhaal vanuit de derde persoon en maakt kennis met het gedicht dat een belangrijke rol heeft gespeeld in de erkenning van het Toscaanse dialect en de hedendaagse beeldvorming van de hel en het vagevuur voor een groot deel heeft bepaald. Het gedicht volgt Dante op zijn reis langs de dreigende negen kringen van de hel op zoek naar zijn geliefde Beatrice.

http://www.youtube.com/watch?v=ysCrkeoKdnY&feature=channel

Ik raad het je zeker aan !

heb de demo ook gespeeld en vond de graphics erg tegen vallen en is het een regelrechte rip off van god of war. dat is natuurlijk niet erg maar wetende dat er vlak na de release van dante gow 3 gereleased word waarvan ik de demo ook gespeeld heb ben ik niet van plan geld te wasten aan een veel mindere gow kloon aangezien ze zo kort op elkaar gereleased worden.

voor de 360 bezitters is het een ander verhaal.

Heb de demo ook gespeelt op de ps3, niet echt bijzonder.

Ik wacht wel op Diablo III :D

Alles is weer een rip-off van elkaar. :) Wat bezielt mensen toch. Is van hetzelfde genre: hack & slash. Maar wacht even, het is een God of War rip-off!
God of War lijkt weer op Castlevania64.... :)

vond de demo niet geweldig. De filmpjes zijn gruwelijk mooi maar voor de rest niet echt onder de indruk. Had meer verwacht. De omgevingen voelen een beetje doods aan te weinig leven erin. ik verwacht meer van darksiders

Alles is weer een rip-off van elkaar. :) Wat bezielt mensen toch. Is van hetzelfde genre: hack & slash. Maar wacht even, het is een God of War rip-off!
God of War lijkt weer op Castlevania64.... :)

ga ze eerst maar eens allebij spelen, dan praten we verder. het spel is namelijk werkelijk kwa gevoel en opzet tot en met de quick time events etc etc etc identiek, goed kopieren is prima maar dit is echt een brutale rip off.

en nee gow is geen c64 ripoff:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
een aantal dingen komen inderdaad wel van god of war bijvoorbeeld jezelf healen precies op dezelfde wijze als gow maar toch vondt ik het gisteren lekker spelen, en aangezien gow toch niet uitkomt voor de xbox360 is de keuze voor mij snel gemaakt :)

een aantal dingen komen inderdaad wel van god of war bijvoorbeeld jezelf healen precies op dezelfde wijze als gow maar toch vondt ik het gisteren lekker spelen, en aangezien gow toch niet uitkomt voor de xbox360 is de keuze voor mij snel gemaakt :)

das idd erg makkelijk besloten ja!
tis verder ook een prima spel maar kan helaas niet opboksen tegen gow 3 wat er gewoon weer een stap overheen gaat op alle fronten(vooral grafisch) en vrijwel in dezelfde periode uitkomen is gewoon erg ongelukkig voor dante op de ps3.

• Topic Starter Topic Starter
das idd erg makkelijk besloten ja!
tis verder ook een prima spel maar kan helaas niet opboksen tegen gow 3 wat er gewoon weer een stap overheen gaat op alle fronten(vooral grafisch) en vrijwel in dezelfde periode uitkomen is gewoon erg ongelukkig voor dante op de ps3.

Ik denk ook idd niet dat het erg goed zal slagen op de ps3 maar op de xbox360 heeft het nog een aardige overlevingskans, ik heb zelf gow op de psp gespeelt en vondt het daar echt geweldig op en vindt het nog steeds jammer dat het niet op de xbox is maarja nu er een degelijke vervanging komt is dat wel prettig;)

ga ze eerst maar eens allebij spelen, dan praten we verder. het spel is namelijk werkelijk kwa gevoel en opzet tot en met de quick time events etc etc etc identiek, goed kopieren is prima maar dit is echt een brutale rip off.

en nee gow is geen c64 ripoff:)

En omdat GoW dat heeft gedaan en Dante's Inferno dat ook hanteert is het dus een rip-off.

Dat zou dan dus ook moeten zijn met die nieuwe Terminator: Salvation game. Speelt precies hetzelfde als Gears of War. Maar het lijkt tevens ook weer op Army of two.. Zou dus ook wel gejat moeten zijn. Stel je voor want je kan ook achter muren schuilen en schieten, alleen de lancer zit er niet in. :o

Ik persoonlijk vind het niet erg als games elementen van elkaar jatten. Zolang het maar goede elementen zijn

En omdat GoW dat heeft gedaan en Dante's Inferno dat ook hanteert is het dus een rip-off.

Dat zou dan dus ook moeten zijn met die nieuwe Terminator: Salvation game. Speelt precies hetzelfde als Gears of War. Maar het lijkt tevens ook weer op Army of two.. Zou dus ook wel gejat moeten zijn. Stel je voor want je kan ook achter muren schuilen en schieten, alleen de lancer zit er niet in. :o

mischien dat je het zo iets beter snapt: dantes inferno speelt als een soort sidequest van gow ipv een ander spel.

duh, tegenwoordig heeft elk spel wel elementen van andere spellen waardoor het op elkaar lijkt enigzins alleen hier is het echt extreem.
nogmaals speel maar eens beidde en je zult zien.

Bayonetta lijkt me nog het beste in dit genre.

nogal wiedes dat het een rip-off is...GOW en DI zijn producten van dezelfde maker en developer:roflol:

desalniettemin, speelt iig heerlijk...dus deze ga ik wel halen net als GOW III :cool:

nogal wiedes dat het een rip-off is...GOW en DI zijn producten van dezelfde maker en developer:roflol:
desalniettemin, speelt iig heerlijk...dus deze ga ik wel halen net als GOW III :cool:

dantes inferno: visceral studio
gow 3: sony
:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Bayonetta lijkt me nog het beste in dit genre.

heb die van de week gehaald en moet zeggen dat hij zeker top is,
heb hem overigens op de ps3 en kan zeggen dat alle bekende problemen enorm overrated zijn betreffende de graphics en framerate en laadtijden.

heb hem overigens op de ps3 en kan zeggen dat alle bekende problemen enorm overrated zijn betreffende de graphics en framerate en laadtijden.

Mwah, ik heb zelf de xbox360 versie, en een maat van mij heeft de ps3 versie. Aangezien we ook nog eens spelen op precies hetzelfde soort scherm, is het erg makkelijk vergelijken....

Xbox360 versie is echt beter.
1. hogere framerate
2. minder tearing
3. minder blurryness
4. betere textures
5. laadtijden zijn korter

Het word door sommigen al de slechtste ps3 port ooit genoemd. Maarja, als je niet beide versie hebt gezien en gespeeld, dan is de ps3 versie wel te doen.

Laatst bewerkt:
Mwah, ik heb zelf de xbox360 versie, en een maat van mij heeft de ps3 versie. Aangezien we ook nog eens spelen op precies hetzelfde soort scherm, is het erg makkelijk vergelijken....

Xbox360 versie is echt beter.
1. hogere framerate
2. minder tearing
3. minder blurryness
4. betere textures
5. laadtijden zijn korter

Het word door sommigen al de slechtste ps3 port ooit genoemd. Maarja, als je niet beide versie hebt gezien en gespeeld, dan is de ps3 versie wel te doen.

mn bro heeft em op de xbox en ik op de ps3 en ja we hebben een side bij side vergelijking gedaan en het valt reuze mee.

die punten zijn allemaal idd aanwezig maar zijn overal zo gigantisch opgeblazen dat mensen het niet eens meer durven kopen.
daarnaast neemt het niet weg dat het zeker 1 van de allerslechtste ports van de afgelopen jaren is die ik tegen ben gekomen, maar gelukkig prima speelbaar verder.

Mooizo. :)

Blijft toch een 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld, ook al heb ik nog lang niet alles unlocked! Geweldige chick, ook de humor in het spel is super. Verhaal is trouwens wel wat minder. Alles is over de top actie, maar je moet er wel van houden.

Heb jij toevallig Darksider al? Heb al wat info proberen te krijgen, schijnt een beetje zelda achtige adventure game te zijn met simpel vechten. De reviews zijn wel redelijk, maar ik twijfel toch of het niet te makkelijk is. Ook geen demo van.

Mooizo. :)

Blijft toch een 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld, ook al heb ik nog lang niet alles unlocked! Geweldige chick, ook de humor in het spel is super. Verhaal is trouwens wel wat minder. Alles is over de top actie, maar je moet er wel van houden.

Heb jij toevallig Darksider al? Heb al wat info proberen te krijgen, schijnt een beetje zelda achtige adventure game te zijn met simpel vechten. De reviews zijn wel redelijk, maar ik twijfel toch of het niet te makkelijk is. Ook geen demo van.

heb em nog niet maar twijfel wel, de mix van genre elementen lijkt me wel leuk maar ik vraag me af of het niet te makkelijk is idd wat ik her en der hoor.

heb overigens bayonetta uitgespeeld zojuist, ook niet echt moeilijk ofzo mja heb zowat voor elke chapter een stone reward hehe maw ik zuig nog.
heb het niet snel maar hier heb ik echt wel de neiging om voor alle levels toch mn rewards te verbeteren en alle moves etc te unlocken want heb echt t gevoel dat ik na 1 finish nog maar t puntje van de ijsberg van dat systeem onder de knie heb.

dantes inferno: visceral studio
gow 3: sony
:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

allebei toch van EA???

Terug
Naar boven