Fitness Seller

Dawn Of The Dead

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Iemand deze film al gezien? Het orgineel was natuurlijk erg wreed en ik ben over de remake ook goed tevreden. Gisteren heb ik hem in de bios gezien en ik heb me goed vermaakt. Een goede horror film met een lekker sfeertje. Zeker een aanrader voor de liefhebbers van een goede no-brainer horror film!

he;s nice idd... :D best humoristisch :p

Leuke film.. mede door Ving Rhames :) Lekker bloederig soms en veel humor (Andy die Jay Lenno neerknalt :D) Ik heb me wel vermaakt!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jah whaha als ze ff zombies gaan wacken voor tijdverdrijf :roflol:

!!!Als je de film nog niet gezien hebt kun je het onderstaande beter ff niet lezen!!!

Ik vond het ook kewl toen die Andy dus ook gebeten was en dat hij dan toch uit instinkt wat op dat bord schrijft. Ghehe van die bloedvlekken, en die kop van hem dan, ghehe.

En de nieuwe toegevoede baar-scene was ook wel lekker sick. Met die kewle zombie baby! :D

Ik heb ook goed moeten lachen als ze met die bus r uit naaien en dat ze dan met die kettingzaag wat zombies slashen. Dat ze dan botsen of zo en dat die gozert dan dat wijf die kettingzaag van dichtbij laat zien. Whahaha, schitterend! :)

Maar ik vond dat r toch ook best veel spannende scene's in zaten! Ennuh, je moet ook niet te snel de bios uit naaien als de film af lijkt te zijn want tijdens de aftiteling worden r nog wat beelden getoont die je ook niet wil missen!

Terug
Naar boven