Fitness Seller

DBC01 Presents: www.supercycle.tk

ziet er geil uit.
helemaal zelf uitgevogeld?
ben zelf ook een echte aanhanger van clean flash.

nice site enkel jammer dat het niet in het nederlands is

ziet er idd strak uit :clap:

ednesday 21st april: I started!
Just injected 1250mg Test enanthate and 1000mg Boldenone undec. damz wat een kuur in hoevaak spuit je dit in je lichaam,vind het aardig veel.:)succes met je kuur

Ziet er mooi uit alleen de letters zijn moeilijk te lezen! maar voor de rest mooie site!

beetje slome presentatie, maar wel mooi clean.

Sjiiiiiiiiiit wat een kuur :P
Hoeveel kuurtjes heb je al gehad DBC ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vandaag wat opgestoken van andere mensen dus ik denk dat ik em (de kuur) hier en daar nog wat ga aanpassen :D

Ik heb gekozen voor even heel wat ander qua presentatie maar wees gerust; de idioterieen komen op DBB, de droge weblog-results op het weblog afgesproken? :D

DBC01 zei:
Ik heb vandaag wat opgestoken van andere mensen dus ik denk dat ik em (de kuur) hier en daar nog wat ga aanpassen :D

Ik heb gekozen voor even heel wat ander qua presentatie maar wees gerust; de idioterieen komen op DBB, de droge weblog-results op het weblog afgesproken? :D

hhaa dbc gaat het rustiger aan doen :eek: heel verstandig vond het wel erug zwaar. zou trouwens de volgnede x met hgh gaan kuren vooral met jouw leeftijd....... :D

dit was toch je 7e kuur ofniet?

trouwens coole site alleen nog beetje kaal. hoelang ben je er mee bezig geweest? wel cool wil ook nog wel een eigen site

Ik hou het expres zo strak.

Enne, wie had het over 'rustiger aan doen'? :D

Ik heb wat veranderd. Heb de Prop langer laten doorlopen en de enanthate korter.
Heb nogeens m'n log gelezen en foto;s bekeken en mijn herinneringen zeggen me dat na een x aantal weken ik inderdaad vetopslag had. Must be the enanthate running too long! Vandaar dus Prop langer. Eerste keer prop trouwens.

dat word heeeel vaak prikken 12 week lang. welke plekken neem je? en is die britisch..... pijnlijk of niet?

vind je kuur persoonlijk wat te zwaar. maar ik ben ook maar een mietje :D als ik zo zwaar zou moeten kuren voor resultaat zou ik liever hgh slin erbij nemen. maar dat is je eigen keus.

wat is trouwens de verwachting 7 a 8 kg droge massa overhouden?

Laatst bewerkt:
Toch iets beter lezen barremans! :D

Het is 9 weken regelmatig prikken, de eerste weken is het allemaal trage esters dus 1 keer per week.
De BD Boldenone moet je niet verwarren met de Trenbolone, die ga ik nog zelf maken.

De Boldenone van BD is prima; smooth en netjes :thumbs:

wat een kuur :O vette site ook trouwens ;)

en wat een geil zaagje heb jij daar voor je ampulletjes man :P

suc6 iig

!!BarmaN!! zei:
dat word heeeel vaak prikken 12 week lang. welke plekken neem je? en is die britisch..... pijnlijk of niet?

vind je kuur persoonlijk wat te zwaar. maar ik ben ook maar een mietje :D als ik zo zwaar zou moeten kuren voor resultaat zou ik liever hgh slin erbij nemen. maar dat is je eigen keus.

wat is trouwens de verwachting 7 a 8 kg droge massa overhouden?

hgh is wel een beetje duur. Denk dat dat een van de grootste bijwerking is. Hij is wel wat gewend.

Succes met je kuur en ik houd je site zeker bij

als ge prikt met insuline naaldjes in u schouders blijft u dat dan zien? gewoon tussendoor vraagje.

Nee dat blijf je niet zien Bocca maar je kunt er verhardingen aan overhouden en insuline-naaldjes vinden olieproducten niet zo leuk..dus geduld moet je wel hebben...

@Daan-B: Zaagje speciaal hiervoor bij de Hubo gekocht :)

Dude...grow you will........You're The Man!
COOL SITE

Terug
Naar boven