El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Mijn nieuwe weblog, vanaf nu bereikbaar met dagelijks nieuwe foto's, rare verhaaltjes omtrent de kuur en updates.
www.supercycle.tk
www.supercycle.tk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Ik heb vandaag wat opgestoken van andere mensen dus ik denk dat ik em (de kuur) hier en daar nog wat ga aanpassen
Ik heb gekozen voor even heel wat ander qua presentatie maar wees gerust; de idioterieen komen op DBB, de droge weblog-results op het weblog afgesproken?![]()
heel verstandig vond het wel erug zwaar. zou trouwens de volgnede x met hgh gaan kuren vooral met jouw leeftijd....... 

als ik zo zwaar zou moeten kuren voor resultaat zou ik liever hgh slin erbij nemen. maar dat is je eigen keus.!!BarmaN!! zei:dat word heeeel vaak prikken 12 week lang. welke plekken neem je? en is die britisch..... pijnlijk of niet?
vind je kuur persoonlijk wat te zwaar. maar ik ben ook maar een mietjeals ik zo zwaar zou moeten kuren voor resultaat zou ik liever hgh slin erbij nemen. maar dat is je eigen keus.
wat is trouwens de verwachting 7 a 8 kg droge massa overhouden?