MuscleMeat

Dc++

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

ik heb dit proggramaa nu op mijn pc staan en ik heb het ook voor elkaar gekregen zodat ik in de bestanden kan zoeken, nu is mijn vraag ik krijg eigenlijk bijna nooit een verbinding !!! hoe kan dit ik kom heel veel downloads tegen vaak met heel weinig slots maar als er bijvoobeeld 1\5 staat dan doet hij ook niks??

Mijn instellingen staan op cable aangezien ik ook kabel heb en de andere instelingen staan op Passive!!

Weet iemand wat ik verkeerd doe????

alvast bedankt,
gr,
lkoelkikker

• Topic Starter Topic Starter
het is ook zo als ik van iemand anders wil downloaden uit zijn volders zegt hij de hele tijd no slots avalabile???????????????

ik heb van alles geprobeerd en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen??

groeten

Misschien moet je meer sharen, zodat je op betere hubs kan. Hoeveel GB share je nu ?

Waarom passive? Zet hem eens op active. Heb je een netwerk thuis? Zo ja: configureer de router dat hij port 612 doorlaat op TCP en UDP naar jouw netwerk ip. Dan in DC++ hem op active zetten, jouw internet ip daar neerzetten en daarachter port 612.

Klaar :P

Bench mark kun je mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen? ik heb er namelijk helemaal geen verstand van! ik heb inderdaad een router ertussen zitten.

Wat moet ik precies nu doen en waar moet ik zijn om de juist instellingen te krijgen???

kan iemand me nog helpen hoe ik hierrij kan komen???

dus hoe ik mijn poort enzo moet instellen op de bovengenoemde manier???

alvast bedankt!
gr,
koelkikke

Terug
Naar boven